• Pro+
  • Pro-kassa

Työttömyyskassa palvelee perjantaina 29.4. puhelimitse kello 9–14.

Julkaistu 29.4. klo 16:57

TV:stä tuttu Jutta Gustafsberg kertoo vinkit liikkeessä pysymiseen.

Julkaistu 29.4. klo 15:07

Lippu salkoon!

Julkaistu 28.4. klo 13:43

– Tämä kertoo siitä, että mitään tarvetta kiristää työrauhasäännöksiä tai nostaa lakkosakkojen määrää ei ole, sanoo palvelusektorin johtaja Else-Mai Kirvesniemi Ammattiliitto Prosta.

Julkaistu 28.4. klo 10:19

Rakennustyömaat hiljenevät tänään kello 12 kunnioittamaan rakennustöissä kuolleita. Vuonna 2015 suomalaisilla rakennustyömailla menehtyi 15 henkilöä.

Julkaistu 28.4. klo 09:56

Kotimaisen energian hyödyntäminen päättyy laskennallisesti toukokuussa. Loppuvuoden Suomi toimii tuontienergian varassa – ja se maksaa.

Julkaistu 27.4. klo 12:28

Noin sata jää työttömäksi. – Hiljaista oli. Toivo jatkosta oli hävinnyt yt-neuvotteluiden aikana, kertoo toimihenkilöiden luottamusmies.

Julkaistu 26.4. klo 15:42

Pron jäsenet lomaillevat Levitunturilla edulliseen hintaan sekä talvella että kesällä. Katso lisää ProTV:stä.

Julkaistu 26.4. klo 13:44

Pro ehdottaa älytuloa yhdeksi perustulokokeilun malliksi. - Ennen kokeilua kannattaa odottaa kansallisen tulorekisterin valmistumista, toteaa puheenjohtaja Jorma Malinen Ammattiliitto Prosta.

Julkaistu 26.4. klo 10:53

-  Kilpailukykysopimukseen ei sisälly vaatimusta luottamusmiespakosta, eikä sopimus puutu myöskään yhdistymisvapauteen, kertoo johtaja Katarina Murto STTK:sta.

Julkaistu 25.4. klo 18:00

Miten teollisuussektorin kiky-neuvottelut etenevät ja mitkä aiheet ovat nousseet neuvottelupöydässä esille? Loppuuko aika kesken?

Julkaistu 25.4. klo 11:20

Prolainen Miikka Porkka sai Italiassa vuoden promoottori-palkinnon pitkäjänteisestä työstään bluesin hyväksi Euroopassa. Prolaiset pääsevät tänä vuonna alennuksella Puistobluesiin.

Julkaistu 25.4. klo 11:00

Verkko- ja ohjelmistoyritykset voivat syrjäyttää pankit ja luottokorttiyhtiöt arkisessa maksamisessa. Ohjelmistojätit tulevat myös hotkaisemaan suuhunsa monta pankkia, Teemu Arina ennustaa. Hän puhui finanssisektorin prolaisten tilaisuudessa lauantaina Helsingissä.

Julkaistu 25.4. klo 08:00

Jäsenen yhteydenotto Pron asiamies Heidi Suntiseen osoittautui tuhansien eurojen arvoiseksi. Katso ProTV:stä mistä oikein oli kyse?

Julkaistu 22.4. klo 15:19

Kansainvälinen Vaatevallankumous kannustaa kuluttajia kysymään, millaisissa oloissa vaatteemme on tehty.

Julkaistu 22.4. klo 12:48

Kun naisten ja miesten palkkaeroa kurotaan umpeen, yritysten tasa-arvosuunnitelma ja palkkakartoitus ovat avainasemassa. – Mitä konkreettisempi suunnitelma tehdään, sitä enemmän siitä on hyötyä, toteaa Pron tasa-arvoasiantiuntija Jaana Asikainen.

Julkaistu 21.4. klo 17:27

Työttömän pitäisi jatkossa ottaa kokoaikatyötä vastaan, vaikka palkka ja työn vastaanottamisesta aiheutuvat kulut olisivat pienempiä kuin työttömyyspäiväraha. – Yhdessä sen esityksen kanssa, että ammattitaitosuojaa heikennetään, lopputulos voi olla monelle työttömälle aika katastrofaalinen tilanne, arvioi palvelusektorin johtaja Else-Mai Kirvesniemi Prosta.

Julkaistu 21.4. klo 17:13

Ammattiyhdistystoimina on Kolumbiassa vaarallista: vuosittain on tapettu noin 20 aktiivia. Kansainvälinen yhteistyö on tärkeää, toteavat Matti Koskinen Prosta ja Viviana Osorio Pérez Kolumbiasta.

Julkaistu 21.4. klo 12:37

Osuuspankissa työskentelevä Ellariina Tuominen kertoo ProTV:ssä, miksi hän päätti valita omaksi ammattiliitokseen Pron.

Julkaistu 21.4. klo 12:23

Työpaikat ovat nykyään piilossa ja verkossa. Kouluttaja Inka Ukkola kertoo kolme vinkkiä, jonka avulla voi viilata CV:n iskuun. Lisää vinkkejä saat kotisohvalla.

Julkaistu 21.4. klo 09:40

– Kuulostaa huonolta, vastahan meillä loppuivat edelliset yt-neuvottelut, toteaa toimihenkilöiden luottamusmies.

Pikakysely

Kumpi tekee vapun: munkki vai tippaleipä?