Tule mukaan jäsenristeilylle!

Ammattiliitto Pro järjestää jäsenristeilyn Viking Linen M/S Gabriellalla Tukholmaan 5.—7.5.2023. Tervetuloa mukaan!
jäsenristeily

Jäsenristeilyllä viihdytään yhdessä! Viikonlopun aikana Sodankylän elokuvajuhlat esittää kaksi elokuvaa, yhteistyökumppanimme järjestävät luentoja ja meidän asiantuntijamme tarjoavat jäsenneuvontaa. Tule ottamaan matkamuistoksi kuva itsestäsi ja seurueestasi ja suuntaa erilaisiin tastingeihin. Lapsille on luvassa yllätysohjelmaa!

Katso tarkempi ohjelma tästä pdf:nä >> tai kuvista alapuolelta.

risteilyn ohjelma pe
risteilyn ohjelma la-su
diandra
Huippuartistina Diandra

Risteilyn pääesiintyjänä on yksi Suomen valovoimaisimmista naisartisteista, Diandra.

Diandra tuli alun alkaen yleisölle tutuksi idols-ohjelmasta, mutta on sittemmin osallitunut myös mm. Tähdet, tähdet -ohjelmaan ja lukuisiin muihin tv-ohjelmiin ja konsertteihin.

niko ja santtu
Tubettamisesta kiinnostuneille Niko ja Santtu

Niko ja Santtu on Niko Meurosen ja Santeri Hännisen vuonna 2015 perustama YouTube-kanava. Sillä on yli 360 000 tilaajaa ja se on yksi Suomen katsotuimmista. Kanavalleen Niko ja Santtu kuvaavat vlogien lisäksi videoita erilaisista haasteista ja tempauksista.

mimi ja kuku
Lapsille Mimi ja Kuku

Mimi ja Kuku on vuonna 2003 perustettu lasten musiikkiteatteriduo, jonka esitysten pohjalta on tehty myös suosittu TV-sarja Pikku Kakkoseen. Duon muodostavat Mimi-tyttöä esittävä lastenmuusikko ja säveltäjä Majka Nurminen sekä Kuku-leijonaa esittävä näyttelijä Voima Kulmala.