Pro kouluttaa jäseniään | Ammattiliitto Pro
  • Pro+
  • Pro-kassa

Pro kouluttaa jäseniään

Haluatko lisää työelämän tietoa ja taitoa? Ilmoittaudu Pron koulutuksiin.

Kuva: Shutterstock

Jäsenkoulutukset vuonna 2017

Onnistu työhaastattelussa -webinaari

Ajankohta: tiistai 14.2. klo 18–19

Webinaarissa käsittelemme työhaastattelutilanteita ja niihin valmistautumista. Puhumme siitä, millaisia ovat tavallisimmat haastattelukysymykset ja mitä tietoa rekrytoija niiden avulla hakee. Kun ymmärät ajattelun kysymysten takana, on helpompi päättää mitä niihin haluaa vastata.

Tutkimusten mukaan rentous on haastattelussa plussaa. Niinpä käymme läpi myös mielikuvaharjoitteita, joilla voi ennaltaehkäistä jännittämistä.

Ilmoittaudu Proplussassa

Esimiehen työsuojeluvastuu

Aika: tiistai 14.3. klo 18–20 (iltapalaa tarjolla klo 17.30 alkaen)

Paikka: Helsinki

Koulutuksessa käsitellään esimiesten yleisiä työsuojeluvastuita: työn suunnittelua, vaarojen arviointia, perehdytystä ja työn valvontaa työturvallisuuslain näkökulmasta. Em. asioihin liittyvää rikosoikeudellista vastuuta tarkastellaan esimiehen näkökulmasta. Lisäksi käydään läpi työturvallisuusrikosprosessia ja esimiehen työsuojeluvastuuta AVI:n näkökulmasta.

Ilmoittaudu Proplussassa

Stressi haltuun -koulutusillat

Keväällä tulossa myös Stressi haltuun-koulutusiltoja: mikä meitä stressaa, miten stressi vaikuttaa ja ennen kaikkea kuinka voimme hallita ja ennaltaehkäistä stressiä. Luvassa on myös valmennusta esimiestyön tueksi: kuinka esimies selviää muutoksissa, hallitsee vaativia vuorovaikutustilanteita ja huolehtii omasta hyvinvoinnistaan? Vuosiloma-asioihin pääsee kevään aikana tutustumaan verkkokoulutuksen kautta. Näistä ja muista tulevista koulutuksista tarkempia tietoja tammikuussa!

Tutustu uuteen videokirjastoomme. Sieltä löydät mm. tallenteita syksyn webinaareista, joiden aiheina paikallinen sopiminen ja työnhakuun liittyvät teemat. Videokirjastomme löytyy Proplussan koulutus- ja tapahtumat kanavalta.  Videot ovat vapaasti jäsentemme ja yhdistystemme käytössä: voit jakaa linkkejä tai koota porukan katsomaan videoita yhdessä.

Ilmoittaudu Proplussassa

Proplussan koulutus- ja tapahtumakanavalta löydät ajat, paikat ja ilmoittautumisohjeet koulutuksiin.

Lisätiedot koulutuksistamme

Kysy lisää koulutuksista koulutus@proliitto.fi.

Henkilökohtainen uravalmentaja

Oma ura on jokaiselle tärkeä ja hyvät neuvot tarpeen. Prosta saa tähänkin henkilökohtaisen valmentajan. Lue lisää Proplussassa.

Videokirjasto

Tallenteita webinaareista, joiden aiheina paikallinen sopiminen ja työnhakuun liittyvät teemat. Videokirjastomme löytyy Proplussan koulutus- ja tapahtumat kanavalta.

Luottamushenkilö-koulutukset

Luottamusmies tai työsuojeluvaltuutettu, lue lisää luottamushenkilö-koulutuksistamme. Löydät ne myös Proplussasta.