Opiskelijalle | Ammattiliitto Pro
  • Pro+
  • Pro-kassa

Opiskelijalle

Prohon kannattaa liittyä jo opiskeluaikana: opiskelijajäsenyys on maksuton ja saat samat edut kuin muutkin jäsenet.

Liityn opiskelijajäseneksi  Opiskelijayhdistys ja jäsenedut

Pron opiskelijajäsen nauttii samoista eduista kuin muutkin jäsenet, mutta maksaa jäsenmaksua vain, jos tienaa palkkatuloa. Opiskelijajäsenyyden esitteen löydät tästä.

Tervetuloa jäseneksi opiskelijayhdistykseen!

Ammattikorkeakoulusta valmistuvia jäseniämme ovat esimerkiksi insinöörit, rakennusmestarit, tradenomit ja laboratorioanalyytikot. Yliopistosta valmistuvia Pron jäseniä voivat olla kauppatieteilijät, diplomi-insinöörit ja luonnontieteilijät. Merkonomit, datanomit, laborantit, media-assistentit sekä muut toisen asteen oppilaitoksista valmistuvat toimihenkilöt ja esimiehet ovat tervetulleita Pron opiskelijajäseniksi.

Jäsenemme ovat koulutettuja osaajia, jotka toimivat vaativissa asiantuntija-, suunnittelu-, esimies- ja muissa toimihenkilötehtävissä yksityisellä sektorilla. Pron sopimusaloille työllistyvät erityisesti tekniikan ja liikenteen tai liiketalouden ja hallinnon koulutusohjelmista korkeakouluista ja ammatillisesta koulutuksesta valmistuneet

Oletko uusi työntekijä? Lataa kesätyöntekijän opas tästä.

Työelämän ajokortti

Työelämän pelisäännöt, työehtoasioista puhumattakaan ovat vieraita monille työelämään siirtyville. Ne ovat kuitenkin tärkeä osa työnteon arkipäivää, ja niiden tuntemus on tarpeen työelämään valmistuville. Lue lisää

Minustako opiskelijajäsen?

Pron opiskelijajäseniksi voivat liittyä tutkintoon johtavassa koulutuksessa päätoimisesti opiskelevat. Katso lisää opiskelijajäsenyydestä.

Työelämäluennot koulutusohjelmille

Tarjoamme maksuttomia työelämäluentoja ammattikorkeakouluille, yliopistoille, aikuiskoulutuskeskuksille ja ammatillisille oppilaitoksille. Varaa oppilaitoksellesi sopiva luento jo tänään.

Pron opiskelijayhdistys sosiaalisessa mediassa

Pron opiskelijayhdistyksen sivut löydät osoitteesta http://pro-opiskelijat.fi/, lisäksi löydät meidät Facebookista sekä Instagramista.