Kuntavaalien ehdokastietojen keräyslomake | Ammattiliitto Pro
  • Pro+
  • Pro-kassa

Huomioithan, että voit täyttää lomakkeen vain kerran. Jos tietosi muuttuvat, huomaat niissä täydennettävää tai sinulla on vaaleihin liittyviä kysymyksiä, ota yhteyttä sähköpostitse vaalit@proliitto.fi.

Kirjoita muodossa Sukunimi Etunimi.

Jos olette sitoutumattomana ehdokkaana rekisteröidyn puoleen listalla, valitkaa ensin puolue, ja sen jälkeen kirjoittakaa tekstikenttään ”sitoutumaton”. Jos olette ehdolla oman valitsijayhdistyksen kautta, valitkaa ”oma valitsijamiesyhdistys”, ja sen jälkeen kirjoittakaa tekstikenttään valitsijayhdistyksenne nimi.

Puhelinnumeroa ja sähköpostiosoitetta ei julkaista.

Esittele itsesi ja kerro, miten sinä parantaisit omaa kuntaasi? (Esittelyteksti saa olla max. 200 merkkiä.)
Kuvan koon tulee olla vähintään 94 pikseliä leveä ja 124 pikseliä korkea. Kuva voi olla korkeintaan 2MB kokoinen. Valittuasi tiedoston Selaa-napin kautta (Browse), klikkaa vielä Siirrä, jolloin kuva tallentuu lomakkeelle.
Tilinumero IBAN-muodossa. Tilitietoja ei julkaista.
Mikäli tilinomistaja on muu kuin ehdokas, ilmoita tilinumeron lisäksi tilinomistajatahon nimi. Tilitietoja ei julkaista.
Sosiaalisen median kanavat

Kopioi kanavan linkki sellaisenaan URL-kentästä. Kopioi mukaan myös http://.

Lisää osoite muodossa https://www.snapchat.com/add/*käyttäjämesi*