Pro kouluttaa jäseniään | Ammattiliitto Pro
  • Pro+
  • Pro-kassa

Pro kouluttaa jäseniään

Haluatko lisää työelämän tietoa ja taitoa? Ilmoittaudu Pron koulutuksiin.

Kuva: Shutterstock

Jäsenkoulutukset vuonna 2017

Lomailijan pikaopas

Paljonko vuosilomaa kertyy ja milloin lomaa voi viettää? Näihin ja muihin lomaan liittyviin kysymyksiin löydät vastaukset lomailijan pikaoppaasta. Oppaan löydät Proplussasta.

LinkedIn nuorille ja opiskelijoille – tuo osaamisesi esiin -webinaari

Kun valmistuu ja alkaa vähitellen vakiinnuttaa asemaansa työmarkkinoilla, on hyvä olla ammatillisia kontakteja, joiden avulla löytää työpaikkoja. Ammatillisia kontakteja voi kerryttää erilaisista lähteistä. Tehokkainta on aloittaa tämä jo opiskelun aikana, mutta koskaan ei ole liian myöhäistä tehostaa kontaktien keräämistä.

LinkedIn on hyvä väline työelämäverkostoitumiseen. Se on henkilöstöammattilaisten suosiossa, helppo käyttää sekä joustava ominaisuuksiltaan. Samaan työkaluun tallennat kätevästi osaamisestasi sellaista tietoa, mitä haluat tuleville työnantajayrityksillesi näyttää. Jo opiskeluaikana syntyy hyviä näyttöjä, joita esitellä tulevassa työnhaussa. Kun ne kirjataan näkyviin, niin työnhakua ei tarvitse aloittaa tyhjästä. Parhaiten näytöt kertyvät, jos on jo mukana työelämässä.

LinkedInin avulla voit helposti ja kätevästi tehdä osaamistasi näkyväksi oikeille ihmisille. Tule verkkoluennolle kuulemaan asiasta lisää.

Webinaariin voit osallistua omalta tietokoneeltasi käsin, tarvitset vain verkkoyhteyden ja kaiuttimet tai kuulokkeet. Muutamaa päivää ennen koulutusta saat sähköpostiisi vahvistusviestin sekä ohjeet ja linkin webinaariin osallistumiseksi. Koulutus on maksuton ja se on tarkoitettu alle 36-vuotiaille ja opiskeleville prolaisille.

Koulutus 16.5.2017 klo 18:00–19:00

Ilmoittaudu Proplussassa

Tulossa syksyllä:

LinkedIn työnhakijoille – verkostoidu helposti, hauskasti ja tehokkaasti-webinaarissa opit rakentamaan verkostoja ja hyödyntämään niitä työnhaussa.

Hyvinvoiva prolainen esimies-valmennus, joka tarjoaa mm. vuorovaikutusosaamista haastaviin vuorovaikutustilanteisiin ja välineitä esimiehen omaan ajanhallintaan.

Opiskelija, hallitse aikaasi ja arkeasi-webinaari nuorille ja opiskeleville prolaisille. Webinaarissa vinkkejä opiskelutekniikkaan, asioiden priorisointiin ja ajanhallintaan.

Tarkempia tietoja tulossa toukokuussa!

Koulutuksen videokirjasto

Tutustu uuteen videokirjastoomme. Sieltä löydät mm. tallenteita syksyn webinaareista, joiden aiheina paikallinen sopiminen ja työnhakuun liittyvät teemat. Videokirjastomme löytyy Proplussan koulutus- ja tapahtumat kanavalta.  Videot ovat vapaasti jäsentemme ja yhdistystemme käytössä: voit jakaa linkkejä tai koota porukan katsomaan videoita yhdessä.

Ilmoittaudu Proplussassa

Proplussan koulutus- ja tapahtumakanavalta löydät ajat, paikat ja ilmoittautumisohjeet koulutuksiin.

Lisätiedot koulutuksistamme

Kysy lisää koulutuksista koulutus@proliitto.fi.

Henkilökohtainen uravalmentaja

Oma ura on jokaiselle tärkeä ja hyvät neuvot tarpeen. Prosta saa tähänkin henkilökohtaisen valmentajan. Lue lisää Proplussassa.

Videokirjasto

Tallenteita webinaareista, joiden aiheina paikallinen sopiminen ja työnhakuun liittyvät teemat. Videokirjastomme löytyy Proplussan koulutus- ja tapahtumat kanavalta.

Luottamushenkilö-koulutukset

Luottamusmies tai työsuojeluvaltuutettu, lue lisää luottamushenkilö-koulutuksistamme. Löydät ne myös Proplussasta.