Pro kouluttaa jäseniään | Ammattiliitto Pro
  • Pro+
  • Pro-kassa

Pro kouluttaa jäseniään

Haluatko lisää työelämän tietoa ja taitoa? Ilmoittaudu Pron koulutuksiin.

Kuva: Shutterstock

Jäsenkoulutukset vuonna 2017

Esimiehen työsuojeluvastuu

Aika: tiistai 14.3. klo 18–20 (iltapalaa tarjolla klo 17.30 alkaen)

Paikka: Helsinki

Koulutuksessa käsitellään esimiesten yleisiä työsuojeluvastuita: työn suunnittelua, vaarojen arviointia, perehdytystä ja työn valvontaa työturvallisuuslain näkökulmasta. Em. asioihin liittyvää rikosoikeudellista vastuuta tarkastellaan esimiehen näkökulmasta. Lisäksi käydään läpi työturvallisuusrikosprosessia ja esimiehen työsuojeluvastuuta AVI:n näkökulmasta.

Stressi haltuun -koulutukset

Emme voi välttyä stressaavien tilanteiden kohtaamiselta elämässämme. Pieninä määrinä stressi jopa parantaa fyysistä ja psyykkistä suorituskykyämme, mutta liiallisena ja pitkään jatkuvana se heikentää hyvinvointiamme ja altistaa sairauksille.

On tärkeää oppia hahmottamaan kuormittavia tekijöitä omassa elämässä ja oppia tunnistamaan omat yksilölliset tavat reagoida stressiin. Aivan yhtä tärkeää on oppia löytämään itselle sopivia keinoja stressistä palautumiseen. Stressi haltuun -koulutus sisältää tuoretta tietoa stressistä, sen ilmenemisestä ja stressin hallintakeinoista.

Koulutukset klo 17.30 -20.00, iltapalaa tarjolla klo 17 alkaen: 21.3. Tampere ja Seinäjoki, 22.3. Turku, 23.3. Kuopio, 28.3. Oulu ja Jyväskylä, 29.3. Helsinki ja Lahti,

5.4. Kouvola ja Vantaa

Koulutuksen videokirjasto

Tutustu uuteen videokirjastoomme. Sieltä löydät mm. tallenteita syksyn webinaareista, joiden aiheina paikallinen sopiminen ja työnhakuun liittyvät teemat. Videokirjastomme löytyy Proplussan koulutus- ja tapahtumat kanavalta.  Videot ovat vapaasti jäsentemme ja yhdistystemme käytössä: voit jakaa linkkejä tai koota porukan katsomaan videoita yhdessä.

Ilmoittaudu Proplussassa

Proplussan koulutus- ja tapahtumakanavalta löydät ajat, paikat ja ilmoittautumisohjeet koulutuksiin.

Lisätiedot koulutuksistamme

Kysy lisää koulutuksista koulutus@proliitto.fi.

Henkilökohtainen uravalmentaja

Oma ura on jokaiselle tärkeä ja hyvät neuvot tarpeen. Prosta saa tähänkin henkilökohtaisen valmentajan. Lue lisää Proplussassa.

Videokirjasto

Tallenteita webinaareista, joiden aiheina paikallinen sopiminen ja työnhakuun liittyvät teemat. Videokirjastomme löytyy Proplussan koulutus- ja tapahtumat kanavalta.

Luottamushenkilö-koulutukset

Luottamusmies tai työsuojeluvaltuutettu, lue lisää luottamushenkilö-koulutuksistamme. Löydät ne myös Proplussasta.