ProSoolo | Ammattiliitto Pro

Hei yksinyrittäjä!

Oletko kevytyrittäjä, toiminimiyrittäjä tai ammatinharjoittaja?

ProSoolo on täydellinen kumppani sinulle yrittäjä, joka työllistät itsesi!

Pro Ammatinharjoittajat on nyt ProSoolo! Avaamme uudistuvan palvelun ja nettisivut keväällä 2019. Sen jälkeen löydät palvelumme osoitteesta prosoolo.fi.

Tervetuloa tutustumaan uuteen palveluumme maksuttoman aamiaistilaisuuden merkeissä Helsingissä 8.4.2019!

ProSoolon jäsenenä saat käyttöösi kaikki Pron monipuoliset jäsenedut ja pääset lisäksi mukaan ammatinharjoittajien omaan yhdistykseen. Sitä kautta olet vaikuttamassa palvelujen kehittämiseen ja verkostoitumassa muihin yksinyrittäjiin.

Kun liityt nyt, saat palvelumme hintaan 14 euroa kuukaudessa!

Tarvitsetko neuvoa tai apua oikeudellisissa kysymyksissä, jotka liittyvät yrittäjyyteen tai yksityiselämään?

Asianajotoimisto Evershedsin kokeneet asianajajat auttavat sinua puhelimitse arkisin klo 9–16 numerossa 010 6841 400.

Oikeudellista puhelinneuvontaa mm. seuraavista aiheista

• Yrityksen perustaminen ja siihen liittyvät asiat
  • Yrityksen vakuutukset
  • Yleinen oikeudellinen neuvonta sopimusasioissa
  • Yleinen oikeudellinen neuvonta vahingonkorvausasioissa
  • Viranomaisten kanssa asiointi
  • Ammatinharjoittajan verotuksen yleiset asiat

Oletko jo jäsen ja tarvitset oikeudellista neuvontaa? Ota yhteyttä!

Vakuutusturvaa yrittäjälle

*Turva tarjoaa Ammattiliitto Pron yrittäjäjäsenille yrityksen vapaaehtoiset vakuutukset 30 prosentin alennuksella. Alennuksen saa siis yrityksen omaisuuden ja toiminnan vakuutuksiin, vapaaehtoisiin henkilövakuutuksiin, kiinteistö- sekä autovakuutuksiin. Pron jäsenenä saat erinomaiset edut myös omiin ja perheesi vakuutuksiin!

Koulutustilaisuuksia ja webinaareja mm. seuraavista aiheista

Katso Ideasta yrittäjäksi -webinaari.

• Ideasta yrittäjäksi
  • Yrityksen perustamisen abc
  • Sosiaalisen median markkinoinnin perusteet
  • Yrittäjän sosiaaliturva
  • Kirjanpidon perusteet
  • Ammatinharjoittajan tilinpäätös
  • Ammatinharjoittajan verokysymykset
  • Ammatinharjoittajan sopimukset
  • Toimivat nettisivut
  • Palvelujen tuotteistaminen

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä

Pron jäsenedut sisältävät lisäksi

• Pro Noste tukee työskentelyäsi ja hyvinvointiasi. Saat neuvoja, tukea ja tietoa omalta valmentajaltasi sekä Facebook-ryhmässä, ryhmävalmennuksessa, työpajoissa ja webinaareissa.
  • Saat maksutonta luottamuksellista puhelinneuvontaa yksityiselämän oikeudellisissa kysymyksissä. Neuvontapalvelu koskee myös perheenjäseniäsi samassa taloudessa.
  • Hyvinvointia lomailusta: Tarjoamme käyttöösi laajan valikoiman Holiday Clubin lomahuoneistoja, liiton omia lomapaikkoja sekä esimerkiksi jäsenetuhintaisia laskettelulippuja ja alennuksia laivamatkoista. Saat alennusta myös monista hotelleista ja lomakohteista.

Tutustu Pron jäsenetuihin tarkemmin

Turvaa tulevaisuutesi ja liity myös AYT-kassan jäseneksi

Kun toimit yrittäjänä, voit vakuuttaa itsesi työttömyyden varalta AYT-kassassa, jos yrittäjyyttä varten otetun lakisääteisen eläkevakuutuksesi (YEL) vuosityötulo on vähintään 12 576 euroa. Jos toimit palkkatyössä ja yritystoimintasi on sivutoimista, kannattaa työttömyysvakuutus yleensä järjestää palkansaajakassan kautta.

AYT, yrittäjien työttömyyskassa                  Työttömyyskassa Pro

Liitypro yhteydenottolomake