Proplus ja palvelusivut | Ammattiliitto Pro

Proplus ja palvelusivut

Proplus-palvelu on siellä missä sinäkin. Proplus on jäsenten virtuaalinen asiointi- ja keskustelutila. Sieltä löydät edunvalvontasi koko paletin asiantuntijoista kavereihin.

Palvelut käytössäsi

Proplussassa on otettu käyttöön Pron asiantuntijoiden ylläpitämiä palvelusivustoja. Ne ovat palvelupisteitä, jossa voit itsenäisesti löytää tarvitsemaasi tietoa ja materiaalia. Lisäksi siellä liiton asiantuntijat auttavat ja antavat tietoa jäsenyyteen ja edunvalvontaan liittyvissä asioissa. Palvelusivuistoista käytössäsi ovat jo Jäsennyys ja jäsenedut, Pro koulutus ja tapahtumat ja Työelämä.

Jäsensivuillamme päivität tietosi kätevästi kohdassa Omat tietoni > Jäsentietoni, voit maksaa jäsenmaksuja tai ilmoittaa palkattomista ajoista. Kirjautumiseen tarvitset jäsennumerosi, joka löytyy jäsenkortistasi.

• Maksamasi jäsenmaksut näet kohdasta: Jäsentietoni>Jäsenmaksut viimeiseltä kahdelta vuodelta.
  • Palkattoman ajan voit ilmoittaa meille: Jäsentietoni>Maksuvapautusilmoitukset.
  • Jäsenmaksulaskuri: Jäsentietoni>Jäsenmaksu- ja viitenumerolaskuri.
  • Ota meihin yhteyttä: Jäsenyys ja jäsenedut>Tee palvelupyyntö.

Jäsenyys ja jäsenedut

Sivuille on koottu kaikki jäsenyyteen liittyvät asiat ja materiaalit. Sivuston kautta voit mm. lähettää palvelupyynnöt asiantuntijoille tai tehdä viitteen jäsenmaksun suorittamiseen kaikkina vuorokauden aikoina: Jäsentietojen ylläpito – Siirry jäsentietoihin ja maksuviitteen luominen.

Pro koulutus ja tapahtumat

Sivustolta löydät Pron koko koulutustarjonnan ja sitä kautta myös ilmoittaudut koulutukseen.

Työelämä

Työelämäsivuilta löytyy kattava tietopankki kaikkiin työsuhdeasioihin liittyviin kysymyksiin, kuten vuosilomaan, työsuhteen päättymiseen, työsopimukseen, vuorotteluvapaaseen sekä kattavat luottamushenkilöohjeet. Löydät kanavalta oppaat ja työehtosopimukset. Voit myös lähettää palvelupyynnön kanavan kautta ja saat vastauksen kysymykseesi 1-2 arkipäivän kuluessa. Katso esittelyvideo ja siirry Työelämäsivuille tästä.

Ryhmiä jokaisen tarpeisiin

Proplussan käyttö perustuu ryhmiin. Jokainen jäsen on jäsenrekisteritietojen perusteella sijoitettu omaan yhdistysryhmään, sopimusalaryhmään, mahdollisen luottamustehtävän oikeuttavaan ryhmään, ja kaikki kuuluvat Ammattiliitto Pro -ryhmään. Lisäksi jokainen jäsen voi perustaa omia ryhmiä ja kutsua sinne toisia prolaisia.

Proplussaan kirjaudutaan  jäsennumerolla

Proplussaan pääsevät vain jäsenet (ja Pron henkilökunta). Tämä varmistetaan kirjautumalla palveluun jäsennumerolla. Kirjautumisen jälkeen kannattaa ihan ensimmäiseksi tarkistaa omat jäsentiedot ja tutustua palvelun ominaisuuksiin. Kirjautumisessa, omien jäsentietojen löytämisessä ja palveluun tutustumisessa sinua opastaa Proplussan käyttöohjevideot, jotka löydät käyttötuki- ja kehityspalveluluista.

Ole pro, kirjaudu Proplussaan!

Liitypro yhteydenottolomake