Opiskelijajäsenyys | Ammattiliitto Pro

Opiskelijajäsenyys

Prohon kannattaa liittyä jo opiskeluaikana: opiskelijajäsenyys on maksuton ja saat samat edut kuin muutkin jäsenet.

Ammattikorkeakoulusta valmistuvia jäseniämme ovat esimerkiksi insinöörit, rakennusmestarit, tradenomit ja laboratorioanalyytikot. Yliopistosta valmistuvia Pron jäseniä voivat olla kauppatieteilijät, diplomi-insinöörit ja luonnontieteilijät.

Merkonomit, datanomit, laborantit, media-assistentit sekä muut toisen asteen oppilaitoksista valmistuvat toimihenkilöt ja esimiehet ovat tervetulleita Pron opiskelijajäseniksi.

Jäsenemme ovat koulutettuja osaajia, jotka toimivat vaativissa asiantuntija-, suunnittelu-, esimies- ja muissa toimihenkilötehtävissä yksityisellä sektorilla. Pron sopimusaloille työllistyvät erityisesti tekniikan ja liikenteen tai liiketalouden ja hallinnon koulutusohjelmista korkeakouluista ja ammatillisesta koulutuksesta valmistuneet.

Lataa Pron opiskelijajäsenyyden esite
Lataa kesätyöntekijän opas

Valmistuitko? Hyödynnä timanttinen tarjouksemme

Hyödynnä Pron timanttista tarjousta ja nautit alennetusta jäsenmaksusta valmistumisvuotesi loppuun ja seuraavan kokonaisen kalenterivuoden. Lue lisää.

Liitypro yhteydenottolomake