Liity opiskelijajäseneksi | Ammattiliitto Pro

Henkilötiedot

Oppilaitos ja opintosi

Päivitä jäsenyytesi Platinatasolle

Valitsen Platinatason jäsenyyden. Platinatason jäsenenä kerrytän ansiosidonnaista työttömyysturvaa ehtojen täyttyessä ja maksan jäsenmaksua silloin, kun työskentelen opintojen ohessa tai olen palkallisessa harjoittelussa.*

Kun liityt Opiskelijaliitto Prohon, liityt automaattisesti suoraan Kultatasolle. Kultatason jäsenenä saat käyttöösi kaikki Ammattiliitto Pron jäsenedut, jäsenyys on maksuton. Et voi liittyä, jos kuulut jo Ammattiliitto Pron jäsenyhdistykseen.

Jos liityt Platinatasolle, liityt samalla myös Työttömyyskassa Prohon.  Maksat kassan jäsenmaksua vain työssäolokuukausilta. Kun ansiosidonnaiseen työttömyysturvaan vaadittavat työssäolon vähimmäisehdot täyttyvät, kerrytät työttömyysturvaasi. Lue lisää osoitteessa proliitto.fi/opiskelijalle. Samanaikaisesti voit kuulua vain yhteen työttömyyskassaan. Jos olet yrittäjäasemassa oleva, et voi liittyä työttömyyskassaan.

Jäsenyys Työttömyyskassa Prossa alkaa aikaisintaan työsuhteen alkamispäivästä ja siitä, kun jäsenmaksu on maksettu. Kun saat työpaikan, ilmoita meille osoitteeseen jasenasiat@proliitto.fi työpaikkasi nimi, työskentelypaikkakuntasi ja työsuhteesi alkamispäivämäärä. Jäsenyys säilyy, kun maksat jäsenmaksun kaikilta kuukausilta, joilta sinulle kertyy palkkatuloa.

Rekisteriseloste

Rekisteriselosteen voit tarvittaessa pyytää liiton toimistosta jäsenpalveluyksiköstä.

Liitypro yhteydenottolomake