Lataa Ammattiliitto Pro -sovellus | Ammattiliitto Pro

Lataa Ammattiliitto Pro -sovellus

Ammattiliitto Pro -sovellus on sähköinen jäsenkorttisi, joka kulkee taskussasi! Sen voit ladata maksutta Android-, iPhone- ja Windows-älypuhelimiin.

Ammattiliitto Pron sovellus on jäsenille maksuton kätevä sähköinen jäsenkortti, joka kulkee mukanasi silloinkin, kun lompakko jää kotiin. Sovelluksen avulla luet uutisia, löydät uusimmat jäsenetumme, käytät palveluitamme, päivität omia tietojasi, löydät kiinnostavimmat koulutukset ja hoidat työsuhdeasioitasi työpaikkasi luottamusmiehen tai liiton asiantuntijoiden kanssa kätevästi muutamalla pyyhkäisyllä.

Sovellus toimii matkoillasi myös vakuutuskorttinasi. Jos matkalla sattuu tai tapahtuu, löydät toimintaohjeet ja saat avun Pron sovelluksella.

Lataa maksutta älypuhelimeesi tai tablettiisi

Sovelluksen saat Android-, iPhone- kuin Windows-puhelimiin ja -tabletteihin sovelluskaupoista. Kirjaudu omaan sovelluskauppaasi ja etsi sovellus nimellä Ammattiliitto Pro.

Etkö omista älypuhelinta tai tablettia?

Ei hätää, kaikki palvelumme ovat edelleen käytössäsi. Voit ottaa meihin yhteyttä Proplussassa, sähköpostilla tai puhelimitse. Yhteystietomme löydät täältä.

Onko sinulle teknisiä ongelmia sovelluksen kanssa?

Ota yhteyttä käyttötukeemme Proplussassa ja tee käyttötukipyyntö