Ladda ner Ammattiliitto Pro-applikationen | Fackförbundet Pro
Open menu
  • Pros andra webbtjänster

Ladda ner Ammattiliitto Pro-applikationen

Ammattiliitto Pro-applikationen är ditt elektroniska medlemskort, som följer med i din ficka! Den kan gratis laddas ner till Android-, iPhone- och Windows-smarttelefoner.

Fackförbundet Pros applikation är ett behändigt elektroniskt medlemskort, som är gratis för medlemmar och följer med dig också då plånboken blir hemma. Med hjälp av applikationen läser du nyheter, hittar våra nyaste medlemsförmåner, använder våra tjänster, uppdaterar dina egna medlemsuppgifter, finner intressanta kurser och sköter dina anställningsärenden med förtroendemannen eller förbundets sakkunniga, behändigt med några svep.

Applikationen fungerar också som försäkringskort på dina resor. Om det händer eller sker på resan, finner du anvisningar och får hjälp med Pros applikation.

Ladda gratis till din smarttelefon eller pekplatta

Du får applikationen till  Android-, iPhone- och Windows-telefoner och -pekplattor från appbutikerna. Logga in i din egen appbutik och sök applikationen på namnet Ammattiliitto Pro.

Har du inte smarttelefon eller pekplatta?

Ingen fara, alla våra tjänster står fortfarande till ditt förfogande. Du kan kontakta oss i  Proplus, med e-post eller per telefon. Här hittar du våra kontaktuppgifter.

Har du tekniska problem med applikationen?

Ta kontakt till vårt användarstöd i Proplus och gör begäran om service.