ProSoolo | Fackförbundet Pro
Open menu
  • Pros andra webbtjänster

ProSoolo

ProSoolo – egenföretagarens Personal Trainer öppnades 8 april på adressen prosoolo.fi

Pro Soolo är en tjänst avsedd för egenföretagare, dem som arbetar med firmanamn och yrkesutövare, som underlättar och tryggar vardagen och ger möjligheter att nätverka.

ProSoolo är ett gediget servicepaket för egenföretagare för endast 14 euro i månaden. Det här är i korthet vad du får.

ProMentor

Som användare av tjänsten har du tillgång till ProMentor och kan ställa frågor om företagsverksamhet och få råd och sparrning av experter.

Juridisk hjälp

Advokatbyrå Eversheds erfarna advokater hjälper dig per telefon vardagar klockan 9–16 på nummer 010 6841 400. Du kan fråga om bland annat grundande av företag, försäkringar, allmän juridisk rådgivning i avtals- och skadeersättningsfrågor, skötande av ärenden med myndigheterna och allmänna frågor om beskattning.

Försäkringsskydd för företagare

• Försäkring för rättegångskostnader, där försäkringsbeloppet är 4 000 € och självrisken 200 €.
  • Företagsförsäkring med 30 % rabatt
  • Pros övriga försäkringar

Utbildningar och seminarier

Som användare av ProSoolo kan du gratis delta i webbinarier och seminarier. Dessutom får du 20 procent rabatt på yrkesexamen som Suomen yrittäjäopisto arrangerar.

Färdiga avtalsmodeller för att minska pappersarbetet

Som användare kan du upprätta, underteckna och arkivera avtal och andra dokument på en plattform.

Fakturera lätt via OP Kevytyrittäjä

Som användare av ProSoolo får du 20 procent rabatt på OP Kevytyrittäjäts serviceavgift (serviceavgift 4 %, norm. 5 %).

Rabatter och förmåner

• Pro Noste erbjuder dig en personlig karriärcoach som ger dig råd, stöd och information i olika skeden i din karriär.
  • Du får många värdefulla förmåner i anslutning till fritid och resor.

Bekanta dig närmare med Pros medlemsförmåner.

Se närmare information om vad vi erbjuder yrkesutövarmedlemmar på prosoolo.fi. Du kommer till de nya sidorna, som går på finska, från länken nedan med den finska flaggan.