Studerandemedlemskap | Fackförbundet Pro
Open menu
  • Pros andra webbtjänster

Studerandemedlemskap

Det lönar sig att gå med i Pro redan under studietiden: studerandemedlemskapet är gratis och du får samma förmåner som de andra medlemmarna.

Våra medlemmar med examen från yrkeshögskola är till exempel ingenjörer, byggmästare, tradenomer och laboratorieanalytiker. Av dem med universitetsexamen kan ekonomiemagistrar, diplomingenjörer och naturvetare vara medlemmar i Pro.

Merkonomer, datanomer, laboranter, medieassistenter samt andra tjänstemän och chefer som utexamineras från andra stadiets läroanstalter är välkomna som studerandemedlemmar i Pro.

Våra medlemmar är utbildade proffs som arbetar i krävande uppgifter som chefer, sakkunniga, planerare och tjänstemän i den privata sektorn. Inom Pros avtalsbranscher sysselsätts speciellt de som har examen från högskola eller yrkesutbildning inom teknik, kommunikation, affärsekonomi och administration.

Ladda ner vår broschyr om Pros studerandemedlemskap
Ladda ner sommarjobbarens guide (på finska)

Blev du färdig? Nyttja vårt diamanterbjudande

Dra nytta av Pros diamanterbjudande och njut av sänkt medlemsavgift till slutet av ditt examensår och hela följande kalenderår. Läs mer.

Liitypro kontaktform