Blev det lediga veckor över på semesterställena? | Fackförbundet Pro
Open menu
  • Pros andra webbtjänster

Blev det lediga veckor över på semesterställena?

11.4.2017 kl. 14:02

Pröva din lycka om du vill semestra i juni–december 2017 i Spanien, hemlandet eller i Åre i Sverige.

Pro Medlemsförmåner

Pros medlemmar kan söka semesterveckor på Holiday Clubs semesterställen för den andra halvan av år 2017. Semesterveckor lottades ut förra veckan. Semestertidpunkterna som eventuellt blev över i utlottningen publicerades i dag klockan 10 på webben bakom länken Vapaat viikot. Om du är intresserad av semester under veckorna 23/2017–1/2018, kolla upp om det finns trevliga Holiday Club-ställen lediga att boka.

Förbundets ställen finns i Kannonkoski, Katinkulta, Kuusamo, Pyhä, Ruka, Saariselkä, Salla, Ekenäs, Punkaharju, Tammerfors, Teijo samt i Åre i Sverige och i Calahonda i Spanien.

Sök lediga semesterveckor

Gå till adressen: www.holidayclubresorts.com/fi/yrityspalvelu/.
Användarkoden är: PRO, lösenordet: proviikot.

Du kan också söka via förbundets medlemssidor i Proplus www.proplus.fi > Jäsenyys ja jäsenedut> Medlemsförmåner>Holiday Clubs semesterveckor.

Tidpunkter som eventuellt blivit över och kan bokas finns från och med i dag 11 april klockan 10 bakom länken Vapaat viikot.

Vad kostar semestern?

Inkvarteringsprisen under högsäsong är 292–668 euro och utanför säsongen 170–410 euro. Kannonkoski, Kopparö och Teijo kan bokas för veckoslut eller vardagar och Ruka-Kuru per dygn två veckor före semestern börjar, om veckan ännu är ledig.

Pro-medlemmarna har möjlighet att semestra runt om i världen även via RCI. Läs mer på Holiday Clubs sidor under rubriken RCI.