Elektroniska tjänster i Proplus har öppnats | Fackförbundet Pro
Open menu
  • Pros andra webbtjänster

Elektroniska tjänster i Proplus har öppnats

4.5.2018 kl. 12:22

De viktigaste Proplus-tjänsterna öppnade igen för att användas av medlemmar och förtroendepersoner. Servicen fortsätter ännu.

Pro Nyheter

Man kommer igen till de viktigaste tjänsterna i Proplus, för Kilta-delarna i Proplus har tillfälligt öppnats. Du kan logga in i tjänsten härifrån med dina egna Proplus-koder.

Via länken kan du uppdatera dina egna medlemsuppgifter. Om du behöver råd i anställningsförhållandet eller hjälp med att använda medlemsförmåner kan du göra en begäran om service. I Proplus finner du medlemsförmåner i koncentrerad form och får anvisningar om rabatter till exempel till Holiday Club, Meri-Teijo och Kopparö.  I Proplus kan du anmäla dig till Pros utbildningar och tillställningar eller använda Arbetsplatsradaren för att söka ny arbetsplats.

Föreningarna och förtroendemännen får sina egna rapporter.

Man kommer till alla tjänster då förnyelsen blir klar

Föreningsgrupperna är ur bruk under den tid tjänsten förnyas. Allt innehåll som sparats i Proplus-grupper kan användas först då hela tjänsten förnyats. Föreningsaktiva och regionstyrelserna kan beställa innehåll som sparats i Proplus genom att sända e-post till dokumentit(@)proliitto.fi.

– Vi ber Pro-medlemmarna ha tålamod med förnyelsen av tjänsten. Vi håller er uppdaterade om läget, beklagar kommunikationsdirektör Jaana Aaltonen.

Vr hittar jag Proplus-numret?

Du kan logga in med ditt medlemsnummer, som finns på medlemskortet, eller fråga jasenasiat(@)proliitto.fi