Njut av sommaren med Pros medlemsförmåner | Fackförbundet Pro
Open menu
  • Pros andra webbtjänster

Njut av sommaren med Pros medlemsförmåner

14.6.2018 kl. 14:01

Medlemmarna i Pro får många förmåner för sina sommarresor såväl på land som till havs. Här presenteras ett litet axplock.

Pro Nyheter

I PowerPark erbjuds i år sommarnöje till medlemsförmånspris: medlemskapet ger rabatt på åkbanden i den populära nöjesparken. Med ett medlemskort får man högst 4 åkband till förmånspris. Förmånen är i kraft 28.4–1.9.2018 under parkens öppettider.

Koppla av i skärgården

Med Pros medlemskort går det att semestra förmånligt i vår vackra skärgård, såväl i Nyland som Åboland. På Kopparö utanför Ekenäs har stugorna förnyats i början av året i fräsch skärgårdsstil. Joutsen-stugan är en allergistuga, medan man i Alli- och Tiira-stugorna kan övernatta även med hund.

Medlemmarna får 40 procent rabatt på inkvarteringen i stugorna på Kopparö, liksom i Meri-Teijo, genom att använda rabattkoden i samband med bokning via webben på adressen www.kopparo.fi. Rabattkoden fås från Pros medlemstjänst eller i Pros mobilapplikation under rubriken ”Edut ja alennukset”. Medlemskortet bör uppvisas i samband med inkvarteringen.

Lootholma i Gustavs ger Pros medlemmar 50 % rabatt på inkvartering i jurtor, semesterlägenheter och tält samt på vagns- och båtplatser.

Hotel Kasnäs på Kimitoöns sydspets bor och äter man gott och kan njuta av spa-tjänsterna. Nämn i samband med bokningen att du är medlem i Pro och visa medlemskortet vid incheckningen.

Pros medlemmar får förmåner även i Naantali Spa och Ruissalo Spa Hotel, mera information får man från deras egna säljtjänster info@naantalispa.fi och info@ruissalospa.fi.

Bensin för sommarfärden

Oberoende åt vilket håll du kör, erbjuder Teboil i juni–juli större medlemsrabatt än vanligt på bensin och dieselolja: 2,5 cent per liter. Pro-medlemmarna får också 10 procent rabatt på smörjmedel och 5 procent på bilkemikalier och påfyllning av gasolflaskor.

Vill du ut till havs?

Vänner av kryssningar får medlemsrabatt från Viking Line, Eckerö Line och Tallink Silja. Kryssningsprisen är rentav -50% av dagsprisen. Närmare information om förmånerna finns i Pros mobilapplikation.

Läs mera om Pros medlemsförmåner i den senaste ProStoori-artikeln på finska eller i Pros mobilapplikation.