Pro ordnar stort partaj i november | Fackförbundet Pro
Open menu
  • Pros andra webbtjänster

Pro ordnar stort partaj i november

15.8.2018 kl. 10:41

– Tillsammans gör vi det till en fantastisk kväll, säger Pros Jorma Malinen om Pro on Stage-evenemanget.

Pro Nyheter / uppdaterad 25.9.2018

Fackförbundet Pro slår till i november och ordnar sitt största evenemang någonsin för medlemmarna. På Energia Areena i Vanda brakar det loss och slår gnistor 9.11.2018, då Pro On Stages scen äntras av Ressu Redford, Paula Koivuniemi och den världskända amerikanska popstjärnan Anastacia.

Pro On Stage 2018 är Fackförbundet Pros största medlemsevenemang någonsin och Finlands största publik under Näsdagen 2018. Tretusen festdeltagare ryms med.

Pro erbjuder som fackförbund ett unikt evenemang som säkert blir ett positivt samtalsämne i kompiskretsen, föreningarna och i förbunden, uppskattar ordförande Jorma Malinen.

– Vi önskar många glada möten. Pro-medlemmar från olika håll i Finland är välkomna med den egna föreningen, arbetsplatsen eller med en annan egen grupp för att ha det roligt.

Kvällen firas tillsammans med fantastiska samarbetspartners och inbjudna gäster och under kvällen njuter vi av en mångsidig buffet. Förutom toppartister uppträder virtuoser i underhållningsbranschen, vi ser produktlanseringar och olika kampanjer. Gästerna har möjlighet att vinna fina pris åt sig själva och sina föreningar.

Det gör gott att roa sig

Fackförbundet Pro är Näsdagens huvudsamarbetspartner 2018 och Pro on Stage-evenemanget blir under kvällen hela Finlands största Näsdagspublik.

– Vi är med i Näsdagsshowen i direkt tv-sändning i YLE TV2, berättar projektansvariga Juha Jämsä.

Den årliga Näsdagen samlar in medel för att ge världens barn möjlighet till utbildning, trygghet och näring.

Nu får man av dem!

Köp biljett från din egen medlemsförening. Om din förening inte ännu reserverat biljetter, be att det görs eller ta kontakt via Pro On Stage-sidorna.

Läs mer på adressen www.proonstage.fi och följ Pro On Stage även i Instagram #proonstage och i Facebook Pro On Stage 2018.