Pros medlemmar får rabatt på öppna universitetets kursavgift | Fackförbundet Pro
Open menu
  • Pros andra webbtjänster

Pros medlemmar får rabatt på öppna universitetets kursavgift

19.8.2019 kl. 12:38

Är du intresserad av personalledning, juridik, marknadsföring eller psykologi? Som medlem i Pro får du 75 rabatt på alla öppna universitetets kurser vid Helsingin aikuisopisto. En del av kurserna kan du ta helt på webben.

Pro Medlemsförmåner

Genom att studera vid öppna universitetet kan du utveckla din egen kompetens oberoende av ålder eller grundutbildning.  Studierna lämpar sig för att upprätthålla yrkeskunskap eller inleda en ny yrkesbana, för den som är intresserad av olika vetenskapsgrenar eller som söker glädje och insikter av att lära sig.

Studierna är planerade så att de kan skötas vid sidan av arbetet. En del av kurserna kan avläggas i helhet på webben.

75 procent rabatt på alla studieperioder – du kan också studera på webben

Fackförbundet Pro stöder sina medlemmars studier och de får 75 procents rabatt på öppna universitetets kursavgifter vid Helsingin aikuisopisto. Medlemsförmånen gäller alla studier som börjar eller faktureras på 2019 års sida samt alla öppna universitetets studiehelheter och -perioder som erbjuds vid institutet. Rabatten omfattar inte registreringsavgiften som universitet inkasserar.

Så här tar du i bruk förmånen

Som medlem i Pro kan du anmäla dig till vilken studieperiod som helst. Bekanta dig med broschyren, se tilläggsuppgifter och anmäl dig till önskad kurs. Du får rabatten då du i samband med anmälningen berättar att du är medlem i Pro.

Fackförbundet Pro är en av vuxeninstitutets ägare.