Utbildningsdag i medlemstjänsterna den 15 juni | Fackförbundet Pro
  • Pros andra webbtjänster

Utbildningsdag i medlemstjänsterna den 15 juni

14.6.2017 kl. 10:35

Pros servicenummer för frågor om medlemsregister och medlemsförmåner samt arbetsgivarinkassering är stängda torsdagen den 15 juni.

Pros servicenummer för frågor om medlemsregister och medlemsförmåner (09) 1727 3440 samt arbetsgivarinkassering (09) 1727 3390 är stängda torsdagen den 15 juni på grund av utbildningsdag. Rådgivningen i anställningsfrågor (09) 1727 3442 betjänar normalt på torsdag kl. 8.30–16. I medlemsärenden kan man sända e-post till jasenasiat@proliitto.fi eller lämna begäran om service i Proplus.

För inloggningen till Proplus behövs användarkod, som är ditt medlemsnummer. Om du inte tidigare besökt sidorna är lösenordet den första delen av personbeteckningen, i formen DDMMÅÅ. Om du glömt lösenordet kan du här beställa ett nytt till din mobil eller e-post.

Information om medlemsförmåner och medlemskap hittar du genom att klicka på Medlemskap eller Medlemsavgifter bakom bildlänken Jäsenyys ja jäsenedut.