Taloushallintoalan asiantuntija, olemme sinun liittosi | Ammattiliitto Pro

Taloushallintoalan asiantuntija

olemme sinun liittosi!

Pystymme auttamaan kaikissa työsuhteeseen liittyvissä asioissa ja aika monessa työajan ulkopuolellakin.

Olemme ammattiliitto, joka neuvottelee taloushallintoalalle työehtosopimuksen. Liittymällä kasvavaan joukkoomme varmistat, että työehtosopimustamme noudatetaan kaikissa taloushallinnon työpaikoissa ja alalla työskentelevät ovat työehtosopimuksen antaman turvan piirissä. Samalla osallistut kylpylälahjakorttien arvontaan (viikonloppu kahdelle hengelle)! Arvonta päättyy 12.10.2020.

Loistavat jäsenedut Liity jäseneksi  Ota yhteyttä

Ammattiliitto Pron jäsenmaksu on 1,25 prosenttia veronalaisesta palkkatulosta vuonna 2020. Maksu on enimmillään 49 euroa kuukaudessa.

Loistavat jäsenedut ovat käytössäsi

Pron asiantuntijat ympäri Suomen

Työelämän ammattilaisemme löydät Helsingin ja pääkaupunkiseudun lisäksi myös Tampereelta, Turusta, Lahdesta, Jyväskylästä, Kuopiosta, Lappeenrannasta, Oulusta ja Seinäjoelta. Oman aluetoimistosi asiamiehet ovat apunasi kaikissa työsuhteeseen liittyvissä asioissa. Ja jollet pääse käymään, eikä puhelu riitä, me tulemme mielellämme luoksesi!

Osoite: Selkämerenkuja 1A, 00180 Helsinki
Yhteystiedot: Puh. (09) 172 731

Osoite: Pyhäjärvenkatu 5 B, 33200 Tampere
Yhteystiedot: Puhelin (09) 172 731

Turku

Osoite: Yliopistonkatu 13b, 20100 Turku
Yhteystiedot: Puhelin (09) 172 731

Ura- ja hyvinvointipalvelut

Pron ura- ja hyvinvointipalvelut sisältävät ajankohtaisia webinaareja, henkilökohtaisen valmentajan palvelut ja psykologipalvelut. Katso video.

Lakiapua vapaalla

Jos selvitettäväksesi tulee vaikkapa naapuririita, perinnönjako tai kosteusvaurion maksaja, kysyt näistä asianajotoimiston lakimieheltä maksutta. Katso kymmenen kysytyintä aihetta.

Kattavat vapaa-ajan vakuutukset

Prolaisena saat automaattisesti ja maksutta matkustaja- ja vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen, joka on voimassa kaikkialla maailmassa. Matkustajavakuutus kattaa mukana matkustavat alle 20-vuotiaat perheenjäsenesi ja lapsenlapsesikin.

Liiton lomakohteet

Tutustu myös liiton tarjoamiin lomakohteisiin – ne ovat käytössäsi.

Liity jäseneksi  Ota yhteyttä