Äänestä parasta työelämäinnovaatiota | Ammattiliitto Pro

Äänestä parasta työelämäinnovaatiota

10.7.2017 klo 13:28

Ammattiliitto Pro avasi SuomiAreenan ensimmäisenä päivänä äänestyksen Suomen parhaasta työelämäinnovaatiosta – onko se vuosiloma, palkallinen äitiys- ja isyysvapaa, työeläke, yleissitovat työehtosopimukset, ansiosidonnainen päiväraha vai jokin muu? Nyt on aika äänestää.

Ammattiliitto Pro avasi SuomiAreenan ensimmäisenä päivänä kaikille avoimen äänestyksen parhaasta työelämäinnovaatiosta. Äänestys on osa ammattiliiton Suomi100-juhlavuoden ohjelmaa ja sillä halutaan juhlistaa erityisesti suomalaisen työelämän sosiaalisia innovaatioita, millä on ollut keskeinen rooli myös hyvinvointivaltion synnyttämisessä.

Suomessa on käytössä lukuisia aivan ainutlaatuisia työelämän ratkaisuja, millä on pystytty edistämään suomalaisten työssäjaksamista, työn ja perhe-elämän yhdistämistä sekä luotu ihmisille taloudellista ja sosiaalista turvaa. Äänestyksessä haetaan vastausta siihen, minkä innovaation ihmiset kokevat tärkeimmäksi tai itselleen mieluisammaksi.

Äänestäminen parhaasta sosiaalisesta innovaatiosta tapahtuu Ammattiliitto Pron teltalla SuomiAreenan sekä osoitteessa www.tyoelama100.fi. Osallistu ja kerro mielestäsi tärkeintä innovaatiota tai ehdota omaa vaihtoehtoa ja voit voittaa matkalahjakortin. Äänestys päättyy 30.11.2017 ja äänestyksen voittanut vaihtoehto julkaistaan joulukuussa 2017. Palkinnon voittaneille ilmoitetaan erikseen.

Osallistu keskusteluun myös sosiaalisessa mediassa # tyoelama100 sekä @proliitto.

Ammattiliitto Pro on mukana SuomiAreenassa. Katso tästä viikon vinkit.