Ammattiliitto Pron sovellus kerää kiitosta | Ammattiliitto Pro

Ammattiliitto Pron sovellus kerää kiitosta

20.10.2017 klo 13:32

Melkein kahdeksantuhatta prolaista on jo ladannut Ammattiliitto Pron sovelluksen. Pyysimme prolaisilta sovelluksesta palautetta ja näin he vastasivat.

Pro Uutiset

Kesäkuussa julkaistun Ammattiliitto Pro -sovelluksen on ladannut jo lähes kahdeksantuhatta prolaista. Sovelluksesta tullut palaute on myös ollut loistavaa.

– Kirjautuneiden lukumäärä tänä aamuna oli 7 755 kappaletta, joista Android-käyttäjiä on noin 60 prosenttia, iOS-käyttäjiä 34 prosenttia ja Windows-puhelimien käyttäjiä kuusi prosenttia, kertoo tietopalvelusihteeri Mervi Saari Ammattiliitto Pron jäsenpalveluista.

Keräsimme muutaman palautteen, jonka olemme saaneet jäseniltämme.

Siellä missä sinäkin

Pron sovellus on käytössä silloin kun haluat. Se on mukanasi puhelimessa vuoden jokaisena päivänä 24/7. Riittää, kun kirjaudut sovellukseen kerran.

– Sovellus asentui helposti ja näyttää kattavalta. Uskoisin, että tälle tulee käyttöä, kun kuitenkin luuri on aina mukana menossa. Hieno lisä joka helpottaa elämää. :-D, kertoo Pasi A.

– Yes, jotain tällaista olin jo odottanutkin, sillä onhan tämä tätä päivää! :) Tosi kätevä, että "jäsenkortti" nyt koko ajan mukana ja itse appi vaikuttaa oikein hyvältä ja yllättävän paljon sisältöä tarjoavana. Peukku ylös :), kertoo Jukka K.

Matkustajavakuutus on tärkeä

Matkalla vakuutuskortti on puhelimessa tai tabletissa aina mukana, joten se ei unohdu vahingossa kotiin. Sovelluksesta näet vakuutuksesi tiedot, löydät toimintaohjeet ja voit tehdä heti korvaushakemuksen matkustaja- ja vapaa-ajan tapaturmavakuutuksesta missä päin maailmaa oletkin.

– Todella näppärää, että nyt edut, uutiset ja matkavakuutuskortti ovat mukana puhelimessa. Aikaisemmin en ole muistanut edes tarkistaa mitä etuja meillä jäsenillä on, joita voisi loman aikana hyödyntää (ja muutenkin), ja useasti myös matkalle lähtiessä ei tule mieleen, että vakuutus on myös liiton kautta, kertoo Anni P.

–  Kätevä sovellus! Oma jäsenkortti ja kaikki edut ja ammattiliiton ajankohtaiset uutiset näppärästi saatavilla puhelimesta suoraan. Puhumattakaan vakuutuskortista! Me like! kertoo Satu K.

Sopimukset mukana, helpottaa elämää

Sovelluksesta löydät myös oman luottamusmiehen yhteystiedot ja oman yhdistyksesi. Oman alan työehtosopimusta voit myös selailla puhelimen ruudulta. Jos tarvitset neuvoa työsuhteessa, voit naputella kysymyksen puhelimesta Pron työsuhdeneuvontaan ja saada vastauksen puhelimen sovellukseen.

– Sovellus on ensisilmäyksellä erittäin kattava ja siitä saa hyödyllistä tietoa. Positiivista on myös sen saaminen Windows-puhelimiin. Tulen käyttämään sovellusta monin eri tavoin, löytyyhän siitä mm. sopimuksemme, kertoo Jukka L.

Sovelluksen voit maksaa myös Pron jäsenmaksun ja tarkastella maksutietojasi. Sen kautta voit kirjautua myös työttömyyskassa Pron sähköiseen asiointiin.

Lataa omasi helposti

Tällä viikolla Pron jäsenille, jotka eivät sovellusta vielä ole ladanneet, on lähtenyt tekstiviestimuistutus.

– Sovelluksen lataaminen on helppoa ja pääset alkuun, kun sinulla on Pron jäsennumero ja älypuhelin tai tabletti. Napauta omaan sovelluskauppaasi, Android-käyttäjien sovelluskauppa on Google Play ja iPadin ja iPhonen käyttäjien AppStore. Windows-käyttäjien kauppa on Microsoft Store. Etsi sovellus hakusanalla Ammattiliitto Pro ja lataa maksuton sovellus käyttöösi, kertoo tietopalvelusihteeri Saari.

Sovellus on työikäisille jäsenille maksuton sähköinen jäsen- ja vakuutuskortti. Sen avulla luet uutisia, löydät uusimmat jäsenetumme, käytät palveluitamme, päivität omia tietojasi, löydät kiinnostavimmat koulutukset ja hoidat työsuhdeasioitasi työpaikkasi luottamusmiehen tai liiton asiantuntijoiden kanssa kätevästi muutamalla pyyhkäisyllä.

Voit ladata sovelluksen myös alla olevista linkeistä: