Haussa hyvä lakimies Prohon | Ammattiliitto Pro

Pro Uutiset

Ammattiliitto Pro hakee lakimiestä toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen Helsingin Ruoholahden toimipisteeseen. Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan. Lakimiehen tehtäviin kuuluvat työsuhteisiin liittyvien oikeudenkäyntien itsenäinen hoitaminen, jäsenten erimielisyysasioista neuvotteleminen ja sopiminen, jäsenten ja asiamiesten neuvonta. Lisäksi lakimies suunnittelee koulutusaineistoa ja osallistuu liiton jäsenten kouluttamiseen, laatii hallinnollisia valituksia ja lausuntoja, osallistuu tehtäväalueen mukaiseen tiedottamiseen ja toimii liiton nimeämänä edustajana työryhmissä.

Edellytämme lakimieheltä OTK- tai OTM-tutkintoa, kokemusta asianajotehtävistä tai niihin verrattavista tehtävistä, sujuvaa suullista ja kirjallista viestintätaitoa, hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja sekä kykyä itsenäiseen työskentelyyn. Luemme eduksi osaamisen työoikeuden alalta, suoritetun tuomioistuinharjoittelun ja järjestötoiminnan tuntemuksen. Arvostamme ruotsin ja englannin kielen taitoa.

Lisätietoja antaa lakiasiainpäällikkö Patrik Stenholm p. (09) 1727 3557 (pe 6.4., ke 11.4. ja to 12.4. klo 12-15)

Hakemukset tehtävään viimeistään 16.4.2018 osoitteeseen rekry2@proliitto.fi. Palkka määräytyy Ammattiliitto Prossa noudatettavan työehtosopimuksen perusteella.