Jäikö lomakohteiden viikkoja vapaaksi? | Ammattiliitto Pro

Jäikö lomakohteiden viikkoja vapaaksi?

11.4.2017 klo 10:33

Kokeile onneasi, jos haluat lomailla kesä-joulukuussa 2017 Espanjassa, kotimaassa tai Ruotsin Åressa.

Pro Jäsenedut

Pron jäsenet ovat voineet hakea Holiday Clubin lomakohteiden lomaviikkoja loppuvuodelle 2017. Lomaviikot on arvottu viime viikolla. Arvonnassa mahdollisesti vapaaksi jääneet loma-ajankohdat ilmestyvät tänään kello 10 painikkeen Vapaat viikot alle. Jos lomailu viikoilla 23/2017-1/2018 kiinnostaa, käy kurkkaamaassa, onko kivoja Holiday Club -kohteita vapaina ja varattavissa.

Liiton kohteita on Espanjan Calahondassa, Kannonkoskella, Katinkullassa, Kuusamossa, Pyhällä, Rukalla, Saariselällä, Sallassa, Tammisaaressa, Punkaharjulla, Tampereella, Teijossa ja Åressa.

Etsi vapaita lomaviikkoja

Mene osoitteeseen: www.holidayclubresorts.com/fi/yrityspalvelu/.
Käyttäjänimi: PRO, salasana: proviikot.

Voit etsiä myös liiton jäsensivujen kautta Proplussasta www.proplus.fi kohdasta Jäsenyys ja jäsenedut> Jäsenedut>Holiday Clubin lomaviikot.

Mahdollisesti vapaaksi jääneet ajankohdat tulevat varattaviksi painikkeen Vapaat viikot alle 11. huhtikuuta kello 10 alkaen.

Mitä loma maksaa?

Sesonkiajan majoitushinnat ovat 292–668 euroa ja sesongin ulkopuolella 170–410 euroa. Kannonkoskea, Kopparöa ja Teijoa voi varata viikonloppu- tai vuorokausivarauksina sekä Ruka-Kurua vuorokausivarauksina kahta viikkoa ennen lomaviikon alkua, jos viikko on vielä vapaana.

Prolaisilla on mahdollisuus lomailla ympäri maailmaa myös RCI:n kautta. Lue lisää Holiday Clubin sivuilla kohdasta RCI.