Jäsenpalvelu Proplus on poissa käytöstä | Ammattiliitto Pro

Pro Uutiset

Jäsenpalvelu Proplus on tällä hetkellä kokonaan pois käytöstä. Järjestelmää uusitaan nopealla aikataululla.

Parhaillaan tehdään töitä, jotta Proplussan tärkeimmät jäsenpalvelut saadaan käyttöön toukokuun ensimmäisen viikon lopulla. Sen jälkeen Proplussan kautta voi taas ilmoittautua tapahtumiin ja koulutuksiin, käyttää yhdistysten- ja luottamusmiesten raportteja sekä ylläpitää omia tietoja. Kaikki prolaisten tiedot ja dokumentit ovat turvassa, vaikka niihin ei juuri nyt pääse käsiksi.

– Pahoittelemme tilannetta ja pyydämme kärsivällisyyttänne tässä asiassa. Pidämme teidät ajan tasalla tilanteen etenemisestä, pahoittelee viestintäjohtaja Jaana Aaltonen.

Liittoon on tullut huolestuneita kyselyjä, onko sivustolle hakkeroitu.

– Proplus tarvitsi välittömästi päivityksen Prosta riippumattomista syistä, jotta sen käyttäminen on jatkossakin tietoturvallista. Päädyimme varmuuden vuoksi sulkemaan Proplussan väliaikaisesti, Aaltonen kertoo.

Tärkeissä ja kiireellisissä jäsenasioissa auttaa jäsenpalvelu osoitteessa jasenasiat (at) proliitto.fi