Lisää luksusta lomalle RCI-pisteillä | Ammattiliitto Pro

Lisää luksusta lomalle RCI-pisteillä

21.6.2017 klo 12:31

Parannamme lomaetuja entuudestaan ja nyt voit ostaa Pron RCI-pisteitä omaan käyttöösi. Säästät lomamatkassa selvää rahaa, näin helppoa se on!

Pro Jäsenasiat

Haluatko lomailla luksusmajoituksessa ja valita lomakohteesi 7 000 lomakeskuksesta yli sadassa maassa?

– Valintasi on silloin Resort Condominiums International eli RCI-loma. Majoituksen hinta muodostuu pisteitä ostamalla 200 tai 250 euron käyttömaksusta ja lomakohteen RCI-vaihtomaksusta. Se on Holiday Clubin kohteissa 156 euroa viikossa ja muissa koti- ja ulkomaan kohteissa 212 euroa viikossa. Voit varata yhden loman kaudessa eli 1.9.–31.8. välillä, kertoo varauspäällikkö Leena Niemi Holiday Clubista.

Miksi RCI-pisteitä kannattaa ostaa?

– Pisteiden osto tuo Pron jäsenelle lomailussa selvää säästöä, sillä normaalisti käyttömaksu on viikossa 200 eurosta 300 euroon riippuen kohteesta. Nyt pisteitä on mahdollisuus ostaa 200 eurolla 50 000 tai 250 eurolla 100 000, eli säästöä voi kertyä 50–100 euroa majoituksesta, jatkaa Niemi.

Miten saan edun käyttööni?

– Valitse muutama mieleisesi kohde lomakeskusluettelosta ja varaa lomasi. Muista varausta tehdessäsi kertoa koodi, jonka löydät kirjautumalla omalla jäsennumerollasi Proplussaan, kertoo Niemi.

Onko minun ostettava pisteitä, jos haluan RCI-lomalle?

– Ei ole. Lomia voi varata edelleen valitsemalla itselleen sopivat kohteet ja soittamalla RCI:n virkailijalle. Pro haluaa parantaa palveluaan entuudestaan ja tarjota tämän edullisemman vaihtoehdon myös jäsentensä käyttöön, summaa Niemi.

Ota etu käyttöön ja tutustu RCI-lomiin kirjautumalla Proplussaan omalla jäsennumerollasi.