Lomalle? Hae lomahuoneistoa pro-hintaan | Ammattiliitto Pro
  • Pro-kassa

Lomalle? Hae lomahuoneistoa pro-hintaan

26.9.2016 klo 09:00

Joko suunnittelet talvi- tai kevätlomaa 2017?  Pron jäsenet saavat vuokrata jäsenetuhintaan Holiday Clubin lomahuoneistoja ja Pron omia lomakohteita.

Pro Jäsenedut

Holiday Clubin kalenteri on auki tammikuusta toukokuun loppuun 2017. Mihin haluaisit lähteä talvella tai keväällä? Liiton kohteita on Espanjan Calahondassa, Kannonkoskella, Katinkullassa, Kuusamossa, Pyhällä, Rukalla, Saariselällä, Sallassa, Tammisaaressa, Punkaharjulla, Tampereella, Teijossa ja Åressa.

Pron jäsenellä on lokakuun 23. päivään asti aikaa hakea lomaviikkoa, jotka arvotaan hakijoiden kesken 26.–27. lokakuuta.

Varaukset ovat viikkovarauksia kohteen vaihtopäivästä vaihtopäivään. Vain Tampereella on tarjolla joko pidennetty viikonloppu perjantaista maanantaihin tai arkiloma maanantaista perjantaihin.

Arvonta hakuun osallistuneiden kesken tapahtuu 26.–27. lokakuuta.

Sähköpostinsa ilmoittaneet saavat arvonnan tuloksesta tiedon heti arvonnan jälkeen, muut kirjeitse muutaman päivän sisällä.

Osallistu hakuun näin

Tee hakemus osoitteessa: www.holidayclubresorts.com/fi/yrityspalvelu/.
Käyttäjänimi: PRO, salasana: proviikot.

Voit hakea myös liiton jäsensivuilta Proplussasta www.proplus.fi kohdasta Pro Jäsenpalvelukanava> Jäsenedut>Holiday Clubin lomaviikot.
Haku tapahtuu hakuaikana painikkeesta Arvonta.

Arvonnassa mahdollisesti vapaaksi jääneet ajankohdat tulevat varattaviksi painikkeen Vapaat viikot alle 2. marraskuuta kello 10 alkaen.

Jos et voi tehdä hakemusta netissä, soita Holiday Club Yrityspalveluun 030 687 0400 arkisin kello 9–15. Ota esille jäsenkortti, josta
löydät jäsennumerosi. Ruuhkien välttämiseksi suosittelemme nettihakua.

Mitä loma maksaa?

Sesonkiajan majoitushinnat ovat 292–668 euroa ja sesongin ulkopuolella 170–410 euroa. Kannonkoskea, Kopparöa ja Teijoa voi varata viikonloppu- tai vuorokausivarauksina sekä Ruka-Kurua vuorokausivarauksina kahta viikkoa ennen lomaviikon alkua, jos viikko on vielä vapaana.

Prolaisilla on mahdollisuus lomailla ympäri maailmaa myös RCI:n kautta. Lue lisää Holiday Clubin sivuilla kohdasta RCI.