Minustako kunnon työn lähettiläs? | Ammattiliitto Pro

Pro Uutiset/SASK /kuva: Annina Mannila

Suomen ammattiliittojen keskusjärjestö SASK kouluttaa jälleen uusia kunnon työn lähettiläitä.

Suosittu koulutus sopii kaikille vastuullisuudesta ja työntekijöiden oikeuksista kiinnostuneille ammattiliiton jäsenille, jotka haluavat toimia SASKin vapaaehtoisverkostossa sekä tehdä vaikutustyötä työntekijöiden oikeuksien puolesta. Samalla saa mahdollisuuden verkostoitua muiden vastuullisuudesta kiinnostuneiden kanssa rennolla tavalla.

Kaksipäiväinen, osallistujille maksuton kurssi järjestetään 29.–30. syyskuuta Hotelli Haagassa Helsingissä. Haku koulutukseen on auki 2. syyskuuta asti.

Miten minä voin vaikuttaa?

Viikonlopun aikana pureudutaan tapoihin, joilla voi vaikuttaa kehittyvien maiden työntekijöiden oloihin. Jatkossa kunnon työn lähettiläät toimivat myös solidaarisuustyön äänitorvina omissa verkostoissaan sekä tapahtumissa ympäri Suomen.

Koulutus alkaa lauantaina 29. syyskuuta kello 10 ja päättyy sunnuntaihin 30. syyskuuta kello 14 mennessä. SASK maksaa kaikkien osallistujien majoituksen, ruoan ja ohjelman. Pitkämatkalaisille SASK kustantaa myös matkat Helsinkiin ja takaisin halvimman kulkuvälineen mukaan. Matkat korvataan kuitteja vastaan koulutusviikonlopun jälkeen.

Voit hakea koulutukseen tällä lomakkeella  2. syyskuuta asti. Koulutus on avoin kaikkien suomalaisten ammattiliittojen tai -järjestöjen jäsenille.

SASK toivoo, että koulutukseen osallistuisi SASKin toiminnasta kiinnostuneita ihmisiä eri ammattiliitoista eri puolilta Suomea.

Aiempien kunnon työn lähettiläiden viikonloppukoulutuksesta pääsee lukemaan lisää SASKin verkkojutusta.