Minustako kunnon työn lähettiläs? | Ammattiliitto Pro

Pro Uutiset/SASK

Suomen ammattiliittojen keskusjärjestö SASK kouluttaa jälleen uusia kunnon työn lähettiläitä. Kaksipäiväinen kurssi järjestetään 7.–8. huhtikuuta Holiday Club Tampereen kylpylässä. Haku koulutukseen on auki 21. helmikuuta asti.

Suosittu koulutus sopii kaikille vastuullisuudesta ja työntekijöiden oikeuksista kiinnostuneille ammattiliiton jäsenille, jotka haluavat toimia SASKin vapaaehtoisverkostossa sekä tehdä vaikutustyötä työntekijöiden oikeuksien puolesta. Samalla saa mahdollisuuden verkostoitua muiden vastuullisuudesta kiinnostuneiden kanssa rennolla tavalla.

Miten minä voin vaikuttaa?

Viikonlopun aikana pureudutaan tapoihin, joilla voi vaikuttaa kehittyvien maiden työntekijöiden oloihin. Jatkossa kunnon työn lähettiläät toimivat myös solidaarisuustyön äänitorvina omissa verkostoissaan sekä tapahtumissa ympäri Suomen.

Koulutus alkaa lauantaina 7. huhtikuuta kello 10 ja päättyy sunnuntaihin 8. huhtikuuta kello 14 mennessä. SASK maksaa kaikkien osallistujien majoituksen, ruoan ja ohjelman. Pitkämatkalaisille SASK kustantaa myös matkat Tampereelle ja takaisin halvimman kulkuvälineen mukaan. Matkat korvataan kuitteja vastaan koulutusviikonlopun jälkeen.

Voit hakea koulutukseen tällä lomakkeella  21. helmikuuta asti. Koulutus on avoin kaikkien suomalaisten ammattiliittojen tai -järjestöjen jäsenille.

SASK toivoo, että koulutukseen osallistuisi mahdollisimman tasapuolisesti SASKin toiminnasta kiinnostuneita ihmisiä eri ammattiliitoista eri puolilta Suomea.