Miten Pro on Stagen valmistelut etenevät? | Ammattiliitto Pro

Miten Pro on Stagen valmistelut etenevät?

8.11.2018 klo 17:57

Huomenna Nenäpäivänä Vantaan Energia -areenalla kajahtaa, kun yli kolmetuhatta prolaista valtaa areenan tehdäkseen hyvää maailman lasten hyväksi. Millaiset ovat tunnelmat areenalla Pro on Stagen aattona ja mitä huomenna on odotettavissa?

Pro Uutiset

Pro Uutiset tavoitti torstai-iltana Pro on Stage -tapahtuman tuottaja Juha Jämsän Vantaan Energia -areenalta. Valmistelut ovat olleet areenalla käynnissä keskiviikosta asti ja edessä on vielä pitkä ilta aamuyön tunneille.

– Ensimmäisessä suorassa lähetyksessä Yle TV2:lla kello 20.43 esiintyy suomalaisten rakastama Paula Koivuniemi. Toisessa lähetyksessä kello 21.59 näemme Ammattiliitto Pron puheenjohtaja Jorma Malisen kertomassa keräystuloksen sekä maailmanluokan eturivin artistin Anastacian esiintymässä prolaisille, Jämsä kertoo.

– Hyvät prolaiset, jotka ette pääse paikalle, muistakaa lahjoittaa Nenäpäivänä maailman lasten hyväksi sekä seurata suoraa lähetystä Yle TV2:lta.

"Toivon, että jäsenet nauttivat tapahtumasta"

Ammattiliitto Pron jäsenpalvelupäällikkö Sirpa Lappi on myös paikalla areenalla. Hän kertoo, että kaikki on edennyt suunnitelmien mukaan, vaikka tekemistä vielä on.

– Onhan tämä valtavan iso tapahtuma ja tässä on suuren maailman meininki. Odotan huomista mielenkiinnolla ja toivon, että jäsenet nauttivat tapahtumasta.

Miten järjestelyt sujuvat yhteistyökumppaneilla?

Bright Finland Oy:n projektipäällikkö Tommi Mallat kertoo, että he ovat olleet mukaan luomassa tapahtumaa reilun vuoden.

Vantaan kaupungin liikuntapalvelukoordinaattori Esa Nieminen, millaiset odotukset ovat huomiselle tapahtumalle?

EA Ravintoloiden Dennis Miiros, millainen kattaus prolaisille on luvassa huomiseksi?

Kokous- ja kongressihotelli Majvikin toimitusjohtaja Leila Vänttinen, millaista show´ta odotat?