Muista kehua työkaveria Kunnon työn päivänä | Ammattiliitto Pro

Muista kehua työkaveria Kunnon työn päivänä

5.10.2018 klo 12:57

Sunnuntaina 7.10. vietetään taas perinteiseen tapaan ihmisarvoisen työn tärkeydestä muistuttavaa Kunnon työn päivää. Tänä vuonna Kunnon työn päivä kehottaa miettimään sitä, mistä hyvä työelämä rakentuu. Lisäksi se korostaa positiivisen palautteen voimaa.

Pro Uutiset / Lähde: Kunnon työn päivä

Tänä vuonna Kunnon työn päivä kehottaa miettimään erityisesti sitä, mikä tekee työelämästä hyvää.

Onko se tasa-arvo, kahvitauko vai kenties upeat työkaverit? Vai toivotko johonkin parannusta meillä Suomessa tai maailmalla?

Kunnon työn päivä

Näiden pohdintojen myötä on mahdollista löytää työkaluja paremman työelämän rakentamiseksi. Jaa vastauksesi sosiaalisessa mediassa tunnisteella #kunnontyönpäivä

Kehu työkaveria

Tänä vuonna kiinnitetään huomiota myös positiivisen palautteen voimaan, joka vaikuttaa osaltaan paljon hyvään työelämään. Muista siis kehua työkaveria useammin. Hyvä aika aloittaa on Kunnon työn päivänä. Jos haluat kehua työkaveria somessa, voit tehdä sen hashtageilla #kunnontyönpäivä ja #kehutyökaveriasi

Oikeus ihmisarvoiseen työhön

Jo 11. kerran vietettävä World Day for Decent Work muistuttaa, että meillä kaikilla on oikeus ihmisarvoiseen työhön ja elämiseen riittävään palkkaan. Muistutus on tärkeä erityisesti siksi, että liian monen työntekijän kohdalla maailmassa nämä ehdot jäävät yhä toteutumatta.

Kunnon työn päivää vietetään maailmanlaajuisesti yli 60 maassa.

Kunnon työn päivän löydät myös somesta: Facebook, Twitter ja Instagram

Suomessa Kunnon työn päivää koordinoivat SAK, Akava ja SASK.