Paras esimies voittoon | Ammattiliitto Pro

Paras esimies voittoon

4.9.2018 klo 15:20

Puhtausala etsii vuoden parasta esimiestä kilpailun avulla. Oletko se sinä, vai onko hän esimiehesi, työkaverisi tai ehkä yhteistyökumppanisi? Voittajalle on luvassa tuhannen euron palkkio sekä hienoja kokemuksia edustustehtävissä.

Pro Uutiset

Puhtausalan esimies -kilpailu korostaa laadukkaan esimiestyön merkitystä tuloksekkaan toiminnan ja henkilöstön hyvinvoinnin kannalta. Voittajalle on luvassa tuhannen euron palkkio sekä hienoja kokemuksia puhtausalan edustustehtävissä. Tutustu kilpailuun

Ehdota hyvää ja innostavaa, puhtausalaa eteenpäin vievää esimiestä

Haussa on hyvä ja innostava, puhtausalaa eteenpäin vievä puhtausalan esimies, joka toimii tuloksekkaasti suunnitellen ja organisoiden. Esimies panostaa aktiivisesti puhtausalan kehittämiseen. Hän pystyy rakentamaan hyvän työilmapiirin ja tukee henkilöstöä yksilöllisesti, tai toimii muutoin poikkeuksellisen innostavasti esimiehenä.

Puhtausalan esimies 2019 -kilpailuun voivat ilmoittaa ehdokkaita työkaveri, työntekijä, asiakkaan edustaja tai esimies itse. Voittaja julkistetaan Esimies- ja asiantuntijapäivien iltajuhlassa 24.1.2019. Täytä ehdokaslomake viimeistään 19.10.2018.

Kilpailun järjestävät Ammattiliitto Pro, Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL, Kiinteistötyönantajat ry, Palvelualojen työnantajat PALTA ry ja SSTL Puhtausala ry.