Pro hakee määräaikaista tiedottajaa | Ammattiliitto Pro

Pro hakee määräaikaista tiedottajaa

15.5.2019 klo 09:09

Ammattiliitto Pro hakee tiedottajaa määräaikaiseen työsuhteeseen Helsingin Ruoholahden toimipisteeseen ajalle 1.9.2019 31.5.2020. Määräaikaisuuden perusteena on sijaisuus.

Tiedottajan tehtävänä on erityisesti monimediallisen (uutiskirjeet, verkkouutiset, videot, valokuvat, some) viestinnän suunnittelu ja tuottaminen sekä markkinointiviestintä. Lisäksi tehtäviin kuuluvat suunnittelu, koordinointi ja osallistuminen Pron mediasuhteiden hoitamiseen ja niiden materiaalin tuottaminen. Tiedottaja tukee nuoriso- ja opiskelijaviestintää, tuottaa verkkouutisia ja kehittää someviestintää ja ylläpitää englanninkielisiä uutisia.

Tehtävässä edellytetään soveltuvaa koulutusta/korkeakoulututkintoa ja kokemusta viestinnän alalta, mielellään useamman vuoden ajalta. Vuorovaikutus- ja viestintätaitojen sekä suomen kielen tulee olla erinomaisia. Tehtävässä arvostetaan osaamista liikkuvan kuvan käytöstä viestinnässä sekä englannin kielen taitoa.

Lisätietoja tehtävästä antaa viestintäpäällikkö Riitta Nieminen p. (09 1727 3618) 22.5. klo 9–11 ja 23.5. klo 13– 15.

Hakemukset tehtävään on toimitettava viimeistään 27.5.2019 osoitteeseen rekry@proliitto.fi. Palkka määräytyy Ammattiliitto Prossa noudatettavan työehtosopimuksen mukaisesti,