Pro järjestää valtavat bileet marraskuussa | Ammattiliitto Pro

Pro Uutiset

Ammattiliitto Pro räjäyttää marraskuussa ja järjestää historiansa suurimman tapahtuman jäsenille. Vantaan Energia-areenalla rytisee ja kipinöi 9.11.2018, kun Pro On Stagen lavan valloittavat Lucky Hell, Paula Koivuniemi ja maailmankuulu yhdysvaltalainen poptähti Anastacia.

Pro On Stage 2018 on ammattiliitto Pron suurin jäsentapahtuma koskaan ja Suomen suurin Nenäpäivä-katsomo 2018. Mukaan mahtuu kolmetuhatta juhlijaa.

Pro tarjoaa ammattiliittona ainutlaatuisen tapahtuman, josta tulee varmasti kaveripiirien, yhdistysten ja liittojen positiivinen puheenaihe, arvioi puheenjohtaja Jorma Malinen.

– Toivomme paljon iloisia kohtaamisia. Prolaiset eri puolilta Suomea ovat tervetulleita oman yhdistyksen, työpaikan tai muun oman porukan kanssa pitämään hauskaa.

Iltaa vietetään yhdessä upeiden yhteistyökumppaneiden ja kutsuvieraiden kanssa ja illan aikana nautitaan monipuolisesta buffet-illallisesta. Huippuesiintyjien lisäksi tilaisuudessa esiintyy viihdealan taitureita, nähdään tuotelanseerauksia ja erilaisia kampanjoita. Vierailla on mahdollisuus voittaa upeita palkintoja itselleen sekä yhdistyksilleen.

Tehdään tästä yhdessä upea ilta ja näytetään Nenäpäivänä, että Pro on Suomen hienoin ammattiliitto,

hehkuttaa puheenjohtaja Malinen.

Hauskanpito tekee hyvää

Ammattiliitto Pro on Nenäpäivän pääyhteistyökumppani 2018, ja Pro on Stage -tapahtumasta rakentuu illan aikana koko Suomen suurin Nenäkatsomo.

– Olemme mukana Nenäpäivä Show’n suorassa tv-lähetyksessä YLE TV2:ssa, kertoo projektista vastaava Juha Jämsä.

Vuosittain järjestettävä Nenäpäivänä kerää varoja, jotta maailman lapsilla olisi mahdollisuus koulutukseen, terveyteen, turvaan ja ravintoon.

Nyt niitä saa!

Osta lippu omalta jäsenyhdistykseltäsi. Jos yhdistyksesi ei ole vielä varannut lippuja, pyydä varaamaan tai ota yhteys Pro On Stage -sivujen kautta.

Lue lisää osoitteesta www.proonstage.fi ja seuraa Pro On Stagea myös Instagramissa #proonstage ja Facebookissa Pro On Stage 2018