Pro Motoristit kokoontuvat Tampereella 25. – 26.8.2018 | Ammattiliitto Pro

Pro Motoristit kokoontuvat Tampereella 25. – 26.8.2018

3.8.2018 klo 11:00

Ammattiliitto Pro järjestää moottoripyöräileville jäsenilleen kokoontumisajon Tampereella elokuun lopussa. Luvassa on rentoa yhdessäoloa sekä legendaaristen Pyynikinajojen ohjelmaa!

Pro Uutiset

Pro järjestää moottoripyöräileville jäsenilleen kokoontumisajon Tampereella legendaaristen Pyynikinajojen aikaan elokuun lopulla 25. – 26.8.2018.

Majoituspaikkana motoristeilla toimii Hotelli Scandic Rosendahl, joka sijaitsee Tampereella samana viikonloppuna järjestettävien Pyynikinajojen tapahtuma-alueella ja toimii siten erinomaisena tukikohtana prolaisille. Rosendahl sijaitsee kauniin Pyhäjärven rantamaisemassa.

Tule mukaan nauttimaan legendaaristen Pyynikinajojen tunnelmasta!

Pyynikillä ajettiin kilpaa vuosina 1932-1971 lukuun ottamatta sotavuosia. Kuumimmillaan kisahuuma oli 60-luvun alkupuolella, jolloin radalla nähtiin myös monet MM-osakilpailut.

Pyynikinajojen tunnelmaan pääsee jälleen alkuperäisillä tapahtumapaikoilla, kun wanhat kilpakoneet sekä ajajalegendat tekevät paluun tuolle huikealle puistoradalle näytösajon muodossa sunnuntaina 26.8.2018.

Entisaikojen tunnelma on itse koettava, sitä ei voi kuvailla –ne äänet ja se tuoksu. Vanhojen konepyörien jylinä, jota ei tässä mittakaavassa ja alkuperäisillä tapahtumapaikoilla pääse enää juuri muualla kokemaan. Paikalla on myös entisiä kilpakuljettajia, joista monet kipuavat vielä jälleen voimakoneensa satulaan.

Yleisö pääsee varikkoalueelle tutustumaan sekä moottoripyöriin että kuljettajiin. Tapahtuma on ilmainen.

Tutustu Pyynikinajojen ohjelmaan tarkemmin täällä!

Pron motoristit pääsevät nauttimaan rennosta ohjelmasta sekä yhdessäolosta

Pro järjestää lauantaina osallistujille hiukan omaa ohjelmaa ja tarjoilua Hotelli Rosendahlissa. Illalla jaetaan palkinnot ainakin pisimmän matkan takaa ajaneille kotiosoitteesta lyhintä tietä mitattuna.

Ohjelma selviää tarkemmin osallistujamäärän tarkennuttua ja siitä tiedotetaan mukaan ilmoittautuneille sähköpostilla. Luvassa on rentoa yhdessäoloa, tällä kertaa kuitenkin hiukan jännittävissä tunnelmissa sunnuntain Pyynikinajoja odotellessa.

Pron motoristit voivat varata Pyynikinajojen ajaksi majoituksen Hotelli Rosendahlista Pron kiintiöstä. Hotellilta voi kysyä majoitusta myös perjantain ja lauantain väliseksi yöksi Pro-hintaan, mutta Pron oma osuus alkaa lauantaina puolilta päivin hotellilla.

Ilmoittaudu mukaan!

Saat Marja-Leena Heliniltä Pron varaustunnuksen hotellivarauksen tekemistä varten. Pron majoituskiintiö on käytettävissä 15.8.2018 asti ja huone varataan henkilökohtaisesti hotellilta varaustunnusta käyttäen.

Jokaisessa kiintiöstä varatussa huoneessa tulee majoittua Pron jäsen, jonka jäsennumero ilmoitetaan hotellille varausta tehdessä. Varattavissa on yksi huone per jäsennumero.

Ilmoittaudu siis mukaan Pron motoristikokoontumiseen lähettämällä sähköpostiviesti Marja-Leenalle osoitteeseen marja-leena.helin@proliitto.fi.

Ilmoita viestissäsi jäsennumerosi, sekä majoitutko yksin vai kaverin kanssa. Ilmoita samalla myös mahdolliset ruoka-allergiat.

Niin sanotut päiväkävijät pyritään huomioimaan mahdollisuuksien mukaan lauantaina, joten ole yhteydessä Marja-Leenaan, ellet yövy, mutta haluaisit ajella tapaamaan muita Pro-motoristeja.

Kurvaillaan siis Tampereelle elokuun viimeisenä viikonloppuna!