Pro Noste kerää kiitosta | Ammattiliitto Pro

Pro Noste kerää kiitosta

29.3.2019 klo 09:00

Pro Nosteen käyttäjämäärä on muutamassa vuodessa kaksinkertaistunut ja yhdeksän kymmenestä kokee palvelun erittäin tärkeäksi. – On hienoa, että liitto on kehittänyt sellaisia uusia palveluita, jotka vastaavat todellista tarvetta jäsenten työmarkkina-aseman kehittämisessä ja ylläpitämisessä, Pron puheenjohtaja Jorma Malinen kiittelee.

Pro jäsenedut

Ammattiliitto Pro päätti vuonna 2017 uudistaa silloisen urapalvelu-jäsenetunsa. Tavoitteena oli tehdä palvelusta jäsenlähtöisempi ja monipuolisempi. Pro Noste -jäsenetukokonaisuus lanseerattiinkin saman vuoden syksynä ja se lunasti heti paikkansa yhtenä prolaisten lempijäsenetuna.

– On hienoa, että liitto on kehittänyt sellaisia uusia palveluita, jotka jäsenistö on ottanut hyvin vastaan, ja jotka vastaavat todellista tarvetta jäsenten työmarkkina-aseman kehittämisessä ja ylläpitämisessä, Pron puheenjohtaja Jorma Malinen kiittelee.

Pro Noste tarjoaa kokonaisuudessaan palveluita ja sisältöä yli 3 000 euron arvosta. Palvelu saa käyttäjiltään jatkuvasti kiitettävää palautetta ja yhdeksän kymmenestä kokee edun erittäin tärkeäksi. Käyttäjämäärä kaksinkertaistui vuodesta 2017 vuoteen 2018. Webinaariosallistumisen ja niiden tallenteiden katselun kasvu oli viime vuonna 752 prosenttia vuotta 2017 aktiivisempaa. Huikeimman kasvun tarjoaa Pro Noste -videoiden katselu, joka nousi 1283 prosentilla verrattuna vuoden 2018 helmikuuhun.

– Palvelun käytön kasvuprosentit osoittavat, että tällaisia palveluita modernin ammattiliiton täytyy tarjota jäsenilleen myös jatkossa, Malinen linjaa.

Näin otat palvelun käyttöösi

Pro Noste tarjoaa vahvaa nostetta työhön ja uralle, hyvinvointiin sekä työnhakuun, kuten valmennuspalvelut moniin työelämän asioihin osaamisensa esiintuomisesta ja vahvistamisesta oman elämän tasapainoon. Lisäksi työnhaun tukea täydentää Pron Työpaikkatutka.

Varaa aika valmennukseen Pro Noste -portaalista. Sieltä löydät myös Pro Noste -video- ja webinaarikirjaston, joka sisältää yli 150 vaihtoehtoa. Niistä saat tietoa, vinkkejä ja inspiraatiota.

Pro Nosteeseen kuuluu myös Facebook-ryhmä, jossa on tarjolla paljon ajankohtaistietoa esimerkiksi hyvinvoinnista ja terveydestä sekä valmentajan viikoittaiset live-esiintymiset. Lisäksi aika ajoin järjestetään kohdennettua ryhmävalmennusta, esimerkkinä pitkiltä perhevapailta palaavat sekä työtä vailla oleville yli 50-vuotiaille.

Tämän vuoden alusta valmennuksessa on ollut valittavissa psykologin palvelut esimerkiksi tilanteessa, jossa väsymys, stressi tai univaikeudet kuormittavat tai yksityiselämässä on kipupisteitä. Lisäksi on mahdollisuus keskustella terveysasiantuntijan kanssa muun muassa ravitsemuksesta.

Pääosan Pro Noste -palveluista tuottaa yhteistyökumppanimme UP Partners, joka on maan johtava virtuaalivalmennusta tarjoava yritys.