Pro on Stage on maailman suurin Nenäpäivä-katsomo | Ammattiliitto Pro

Pro on Stage on maailman suurin Nenäpäivä-katsomo

9.11.2018 klo 07:00

Nenäpäivä on täällä! Vantaa Energia Areenalla kajahtaa tänään, kun Ammattiliitto Pron järjestämässä Pro on Stage -tapahtumassa yli kolmetuhatta prolaista ja maailmankuulu Anastacia valtaavat areenan tehdäkseen yhdessä hyvää maailman lasten hyväksi.

Pro Uutiset

Ammattiliitto Pron historian suurin jäsentapahtuma ja maailman suurin nenäkatsomo Pro on Stage kokoaa yhteen tuhansia prolaisia ja eturivin artisteja tekemään yhdessä hyvää maailman lasten hyväksi.

Nenäpäivänä tehdään yhdessä hyvää

Nenäpäivä auttaa maailman lapsia hankkien varoja yhdeksän järjestön pitkäkestoisiin kehitysyhteistyöhankkeisiin Afrikassa, Aasiassa sekä Etelä-Amerikassa. Nenäpäivällä on neljä teemaa, joihin varat suunnataan: terveys, turva, koulutus ja ravinto. Näitä neljää tuetaan, jotta jokaisella maailman lapsella olisi mahdollisuus hyvään elämään.

Nenäpäivän keräystuotolla järjestöt edistävät siis lasten koulutusta ja turvaa, vahvistavat perheiden ja yhteisöjen asemaa sekä tekevät työtä lasten terveyden ja hyvinvoinnin edistämiseksi.

Katso suora lähetys maailman suurimmasta nenäkatsomosta Yle TV2:lta tai Areenasta

Suorassa Nenäpäivä Show -lähetyksessä vieraillaan Ammattiliitto Pron Pro on Stage -nenäkatsomossa Vantaan Energia Areenalla. Maailman suurimman Nenäpäivä-katsomon lavalle yli kolmentuhannen prolaisen eteen nousevat kaikkien suomalaisten rakastama Paula Koivuniemi kello 20.43 ja maailmalla suurta mainetta niittänyt Anastacia kello 21.59. Käännä televisio illalla Yle TV2:lle tai Yle Areenaan.

Kerro tunnelmista somessa

Kerro oman Nenäkatsomosi tunnelmista julkaisemalla kuva tai video somessa. Kuvaan tai videoon kannattaa tägätä Facebookissa Nenäpäivä ja Ammattiliitto Pro tai Instagramissa nenapaiva_fi ja proliitto sekä käyttää tunnisteita #Nenäkatsomo ja #nenäpro.

Auta myös kotikatsomossa

Lahjoituksen Pron nenäpäiväpotin kerryttämiseksi voit tehdä tekstiviestillä. Lähetä sana PROLIITTO numeroon 16499 ja lahjoitat viisi euroa. Voit lahjoittaa myös nettilippaaseen nettipankin avulla.

Lahjoita tästä
Lue lisää Pro on Stagesta
Tuletko Stageen? Katso ohjeet

Vantaan Energia Areena eilen 8.11. valmistautuu vastaanottamaan prolaiset.