Pro palkkaa sopimusala-asiamiehen Jyväskylään | Ammattiliitto Pro

Pro rekry/päivitetty

Ammattiliitto Pro hakee määräaikaista sopimusala-asiamiestä vuorotteluvapaasijaiseksi ajalle 31.3.– 31.12.2016. Toimipaikkana on Pron Jyväskylän aluetoimisto.

Pron sopimusala-asiamies tukee edunvalvontaa Ammattiliitto Pron jäsenten työpaikoilla Jyväskylän aluetoimiston toiminta-alueella, antaa sopimus- ja työsuhdeneuvontaa sekä hoitaa erimielisyysneuvotteluja. Sopimusala-asiamies kouluttaa toimihenkilöitä ja haluaa vaikuttaa alueella.

Pro edellyttää hyvää työelämän ja työehtosopimustoiminnan tuntemusta sekä työoikeudellisten normien tuntemusta.

Osaat esiintyä ja uskallat ottaa kontaktia. Sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot sekä kyky työskennellä sekä itsenäisesti että ryhmässä. Arvostamme luottamusmieskokemusta, kokemusta työehtosopimustoiminnasta ja järjestäytymisen edistämisestä. Lisäksi sinun tulee täyttää vuorotteluvapasijaiselle asetetut ehdot.

Lisätietoja antaa järjestöpäällikkö Pasi Nieminen puhelinnumerossa 09 1727 3782.

Hakemukset tehtävään lähetetään viimeistään 9.3.2016 osoitteeseen rekry@proliitto.fi. Palkka määräytyy Ammattiliitto Prossa noudatettavan työehtosopimuksen perusteella.