Prolaiset ehdokkaat eduskuntavaaleissa ovat tässä | Ammattiliitto Pro

Prolaiset ehdokkaat eduskuntavaaleissa ovat tässä

19.3.2019 klo 13:29

Ammattiliitto Pron jäsenistä 30 on ehdolla eduskuntaan huhtikuussa järjestettävissä vaaleissa. Tutustu prolaisiin ehdokkaisiin!

Pro Uutiset

Huhtikuun eduskuntavaalit ovat saaneet prolaiset ehdolle entistä vilkkaammin. Ehdolla on 30 prolaista kahdestatoista vaalipiiristä. Edellisissä vuonna 2015 järjestetyissä eduskuntavaaleissa prolaisia ehdokkaita oli yhteensä 21.

Miksi äänestää prolaista ehdokasta?

Jokainen kansanedustaja tekee työnsä omista lähtökohdistaan käsin. Ehdokkaan taustalla on merkitys siinä, mitkä asiat hänestä ovat tärkeitä, mihin on kiinnitettävä huomioita ja mihin kukin haluaa ohjata yhteisiä varoja.

Uskomme Prossa, että vaaleissa ehdolla oleva liittomme jäsen havaitsee herkemmin ne tarpeet, joita myös muilla asiantuntijoina ja esimiehinä työskentelevillä on.

Prolainen kantaa todennäköisesti voimakkaammin huolta niistä asioista, joilla valtio voi mahdollistaa yritysten toimintaedellytyksiä ja vahvistaa työllistämistä. Prolainen seuraa tarkemmin alansa koulutustarpeiden kehittymistä. Lisäksi prolainen etsii keinoja koulutus-, perhe- ja hoivapalveluiden kehittämiseksi niin, että ne ovat joustavasti yhteensovitettavissa myös yrityselämässä työskentelevien arjessa.

Siinä on järkeä, että prolainen valitsee prolaisen.

Lue lisää prolaisista ehdokkaista ja heidän kannoistaan.

Tutustu Pron hallitusohjelmatavoitteisiin.