Pron jäsenille alennusta avoimen yliopiston kurssimaksuista | Ammattiliitto Pro

Pron jäsenille alennusta avoimen yliopiston kurssimaksuista

25.6.2019 klo 09:00

Kiinnostaako henkilöstöjohtaminen, oikeustieteet, markkinointi tai psykologia? Pron jäsenenä saat 75 prosentin alennuksen kaikista Helsingin aikuisopiston avoimen yliopiston kursseista. Voit suorittaa osan opinnoista täysin verkossa.

Pro Jäsenedut

Avoimessa yliopistossa opiskelemalla voit kehittää omaa osaamistasi iästäsi ja pohjakoulutuksestasi riippumatta. Opinnot sopivat ammattitaidon ylläpitämiseen, uuden uran alkuun, eri tieteenaloista kiinnostuneille sekä oppimisen iloa ja oivalluksia etsiville.

Opinnot on suunniteltu siten, että ne on mahdollista suorittaa työn ohessa. Osa opinnoista on mahdollisuus suorittaa täysin verkossa.

Kaikista opintojaksoista 75 prosentin alennus – voit opiskella myös verkossa

Ammattiliitto Pro tukee prolaisten opintoja ja jäsenet saavat Helsingin aikuisopisto Helaon avoimen yliopiston kurssimaksuista 75 prosentin alennuksen. Jäsenetu koskee kaikkia vuoden 2019 puolella alkavia tai laskutettavia opintoja sekä kaikkia opistossa tarjolla olevia avoimen yliopiston opintokokonaisuuksia ja -jaksoja. Yliopiston perimää rekisteröintimaksua alennus ei koske.

Näin saat edun käyttöösi

Pron jäsenenä voit ilmoittautua mille tahansa opintojaksolle. Tutustu esitteeseenkatso lisätiedot ja ilmoittaudu haluamallesi kurssille. Saat alennuksen käyttöösi, kun ilmoittautumisen yhteydessä kerrot, että olet Pron jäsen.

Ammattiliitto Pro on yksi aikuisopiston omistaja.