Pron jäsenkortilla ilmaiseksi Apolloon | Ammattiliitto Pro

Pron jäsenkortilla ilmaiseksi Apolloon

30.11.2018 klo 08:30

Korkkarit kattoon! Pron jäsenkortilla pääsee nyt ilmaiseksi sisään Helsingin ja Turun Apollo-yökerhoihin ja vielä saa kaverinkin mukaan. Ilmainen sisäänpääsy on voimassa joka ilta kello 24 asti vuoden 2019 loppuun saakka.

Pro Jäsenedut

Ammattiliitto Pron Pääkaupunkiseudun ja Länsi-Uudenmaan aluejohtokunnan puheenjohtaja Petteri Auvinen osallistui lokakuussa Pron alueellisille yhdistyspäiville. Tapahtumassa keskusteluun nousi jäsenedut sekä niiden hankinta, joka on yksi uusista aluetoiminnan tavoitteista.

– Silloin päätin, että olen yhteydessä Apolloon ja koetan neuvotella prolaisille ilmaisen sisäänpääsyn.

Neuvottelut uudesta jäsenedusta etenivät hyvässä hengessä maaliin Apollon ravintolatoimen kanssa. Helsingin ja Turun suosituimpiin yökerhoihin pääsee nyt Pron jäsenkorttia näyttämällä yhdessä kaverin kanssa kello 24 asti vuoden 2019 loppuun saakka. Katso lisätiedot Helsingin Apollosta ja Turun Apollosta.

Suunnitelmissa lisää jäsenetuja

Petteri Auvinen

Auvinen on saanut huiman määrän myönteistä palautetta konkreettisesta ja uudesta jäsenedusta. Myös Facebookissa tykkäyksiä on sadellut.

Uudet verkot ovat jo vesillä – Auvinen on ollut yhteydessä jo 12 uuteen yritykseen.

– Listalla on perhekohteita, liikunta- ja kulttuuripalveluilta sekä kultasepänliikkeitä. Paljon on etuja suunnitteilla!

Ammattiliitto Pron jäsenkortti on todellinen VIP-kortti

Jäsenedun saat käyttöösi näyttämällä ovella Pron jäsenkorttia tai mobiilisovelluksesta löytyvää jäsenkorttia. Sovelluksen saat käyttöösi lataamalla sen omasta sovelluskaupasta

Etu koskee normaalia sisäänpääsymaksua (normaalihinta 12 €/henkilö). Liput stand up clubeille tai erikoisiltoihin pitää ostaa erikseen.

Tutustu myös muihin jäsenetuihin tästä