Proplussan avaaminen viivästyy elokuulle | Ammattiliitto Pro

Proplussan avaaminen viivästyy elokuulle

28.6.2018 klo 09:56

Proplus-palvelun testausvaiheessa havaittujen puutteiden takia julkaisu siirtyy elokuulle. Palvelun testaaminen ja korjaus jatkuu koko kesän. Tärkeimmät sähköiset palvelut ovat kuitenkin käytössä.

Pro Uutiset

Proplus-palvelua on siirretty toukokuun ja kesäkuun ajan uuteen ohjelmistoon. Testausvaiheessa havaittujen puutteiden takia palvelun julkaisu siirtyy elokuulle. Palvelun testaaminen ja korjaus jatkuu koko kesän.

– Tilanne ja julkaisuaikataulun venyminen on erittäin valitettavaa ja olemme siitä erittäin pahoillamme. Kuitenkin on tärkeää, että riittävällä testauksella varmistutaan, että uusi ohjelmisto toimii moitteettomasti, pahoittelee viestintäjohtaja Jaana Aaltonen.

Tärkeimmät sähköiset palvelut ovat käytössä

Proplussan tärkeimpiin sähköisiin palveluihin pääset kirjautumaan tästä omilla Proplus-tunnuksillasi.

Linkin kautta pääset päivittämään omia jäsentietojasi. Jos tarvitset neuvoja työsuhteessa tai apua jäsenetujen käyttämiseen, voit tehdä palvelupyynnön. Proplussasta löydät jäsenedut tiivistetysti ja nappaat ohjeet alennuksiin esimerkiksi Holiday Clubilta, Meri-Teijosta ja Kopparöstä. Proplussassa voit ilmoittautua Pron koulutuksiin ja tapahtumiin tai laittaa Työpaikkatutkan etsimään uutta työpaikkaa.

Yhdistykset ja luottamusmiehet saavat omat raporttinsa.

Yhdistysryhmät ovat pois käytöstä palvelun uusimisen ajan. Kaikki Proplus-ryhmiin tallennetut sisällöt ovat käytettävissä, kun koko palvelu on saatu uusittua.  Yhdistystoimijat ja aluejohtokunnat voivat tilata Proplussaan tallennettuja sisältöjä sähköpostitse osoitteesta dokumentit(at)proliitto.fi.

Ammattiliitto Pro -sovelluksessa kaikki jäsenedut

Kaikki jäsenedut ja alennuskoodit ohjeineen ovat käytettävissä ja tutustuttavissa Pron mobiilisovelluksen kautta koko jäsenistölle. Sovellus toimii myös sähköisenä jäsenkorttina ja vakuutuskorttina matkoilla. Lataaminen onnistuu helposti: kirjaudu omaan sovelluskauppaasi ja etsi sovellus nimellä Ammattiliitto Pro.

Mistä Proplus-numeron saa?

Kirjautumaan pääset jäsennumerollasi, löydät sen jäsenkortistasi tai tiedustelemalla jasenasiat(at)proliitto.fi