ProStoori on Ammattiliitto Pron uusi verkkomedia | Ammattiliitto Pro

ProStoori on Ammattiliitto Pron uusi verkkomedia

6.4.2017 klo 13:42

Pro julkaisi tänään uuden ProStoori-työelämäsivuston osoitteessa www.prostoori.fi.

ProStoori.fi ilmestyi!

ProUutiset/Lähde: Pron tiedote 6.4.2017

Ammattiliitto Pro haluaa tarjota entistä parempaa, laadukkaampaa ja monipuolisempaa kohdennettua sisältöä jäsenilleen. Liitto julkaisi tänään ProStoori-sivuston osoitteessa www.prostoori.fi.

– Pro on tehnyt pieniä digiloikahduksia jo monta vuotta. Uusia sähköisiä kanavia on otettu käyttöön sitä mukaa, kun ne ovat tulleet suuren yleisön käyttöön. Digitaaliset kommunikointikanavat ovat arkea ja ne nopeuttavat vuorovaikutteista monimediallista viestintää, kertoo viestintäjohtaja Jaana Aaltonen Ammattiliitto Prosta.

ProStoori-uutiskirje lähtee noin kolmen viikon välein kaikille Pron jäsenille. Asiantuntijoiden arjesta ja elämästä kiinnostuneet voivat myös tilata uutiskirjeen osoitteesta www.prostoori.fi tai vierailla osoitteessa oman aikataulun mukaan.

ProStooria tuottaa Otavamedia OMA. Julkaisun tuottaja on Verna Julkunen ja ulkoasun on suunnitellut digisuunnittelija Jere Saarelainen. Kuvatoimittajana on Liisa Seppo ja asiakkuuspäällikkönä Anneli Frantti.

ProStoorin päätoimittajana on Ammattiliitto Pron verkkoviestinnän päätoimittaja Katja Palhus.

– Median murros näkyy myös ammattiliiton viestinnässä. Jäsenet haluavat reaaliaikaista, ajankohtaista tietoa työelämän ilmiöistä ja omasta edunvalvonnastaan. Sähköiset kanavat ovat tähän paras vaihtoehto. ProStoorissa pureudutaan työelämän ilmiöihin syvemmälle, kun taas Pron etusivulla olevissa verkkouutisissa painopiste on nopeassa uutisoinnissa ja jäsenten näkökulmien esiin nostamisessa, kertoo Palhus.

Taskussa mukana

Toisin kuin lehti, ProStoori on kaikkialla mukana älypuhelimessa, tietokoneella tai tabletilla.  Ammatissa Pro -printtilehden ilmestyminen päättyi vuoden 2016 lopussa.

– Digitalisaatio marssittaa arkeemme nopeutuvalla tahdilla uusia laitteita ja uusia toimintatapoja. Tutusta ja turvallisesta luopuminen voi olla haikeaa. Olen kuitenkin oppinut elämässäni, että kannattaa uskaltaa luopua, jotta voi saada tilalle vielä parempaa. ProStoori on uutta ja parempaa, jatkaa Aaltonen.

Pron verkkosivu ja uutiset jatkavat osoitteessa www.proliitto.fi. ProTV:n videokanava julkaisee liikkuvaa työelämätietoa osoitteessa www.protv.fi.

Pro käyttää edelleenkin suomalaisia graafisen alan asiantuntijoita ja painotaloja työehtosopimusten ja markkinointimateriaalien suunnittelussa ja painattamisessa. Suosimme suomalaista ja eurooppalaista tuotantoa kaikissa materiaalihankinnoissa.