ProViikoilla innostutaan tapahtumista ja eduista | Ammattiliitto Pro

ProViikoilla innostutaan tapahtumista ja eduista

21.9.2020 klo 15:39

ProViikot tarjoaa jäsenille upeita ja hyödyllisiä tilaisuuksia ja etuja. Uudet jäsenet saavat mahdollisuuden liittyä liittoon kampanjahintaan.

Pro Jäsenyys

ProViikot tempaisee Pron jäsenhankinnan vauhtiin 21.9.–11.10.2020. Kolmen viikon ajan Pro tarjoaa jäsenilleen mahdollisuuksia viihtyä, innostua ja oppia uutta.

Työkaluja muutokseen ja kehittyvään teknologiaan

Tilaisuuksiin mahtuu mukaan joka puolelta Suomea. Osallistu vaikkapa Anna Perhon tai Perttu Pölösen webinaareihin, jotka tarjoavat ajatuksia tulevaisuuden työhön. Anna Perhon ensimmäinen maanantaiwebinaari 21.9. neuvoo antisäätämiseen. Toinen webinaari maanantaina 5. lokakuuta antaa työkaluja muutoksessa pärjäämiseen ja siihen voi ilmoittautua mukaan viimeistään 1. lokakuuta.

Kiihtyvästi kehittyvä teknologia on Perttu Pölösen webinaarin aiheena torstaina 24. syyskuuta,  ja mukaan ehtii ilmoittautua viimeistään 22.syyskuuta.Pölönen puhuu myöhemmin inhimillisestä markkinoinnista sekä tulevaisuuden työstä ja taidoista, kannattaa tutustua aikatauluun ja ilmoittautua mukaan

Happoradion keikka kotisohvalla?

–Työelämäsparraus osoittautui niin kiinnostavaksi, että sparraustuokiot täyttyivät heti, kun jäsenet saivat niistä tiedon jäsenkirjeessä, kertoo ProViikosta vastaava Päivi Vuorivirta.

Muita tilaisuuksia sen sijaan riittää: Happoradion virtuaalikeikan voi elää kotisohvalla omassa hyvässä porukassa perjantaina 2.10. Ilmoittaudu mukaan viimeistään tiistaina 29.syyskuuta.

Hyödyllisiä ja siistejä etuja on ovat vakuutus- ja siivoustarjoukset, joita on tarjolla vain rajoitetun ajan.

Kaveri mukaan ja suosittelijalle lahjakortti

ProViikkojen aikana uudet jäsenet liittyvät Pron jäseniksi entistä edullisemmin. Kun uusi jäsen liittyy Pron jäseneksi 21.9.–11.10.2020 välisenä aikana, hän saa sekä liiton että kassan jäsenyyden loppuvuodeksi hintaan 25 euroa! Ja suosittelija saa 40 euron lahjakortin!

Lue lisää ProViikkojen ohjelmasta >>