Seuraa virtuaalivappua perjantaina | Ammattiliitto Pro

Seuraa virtuaalivappua perjantaina

29.4.2020 klo 11:56

Kansainvälinen ammattiyhdistysliike juhlistaa vappua suoralla lähetyksellä perjantaina 1. toukokuuta kello 10–22. Luvassa on puheita, musiikkia ja tarinoita ympäri maailmaa.

Pro Uutiset / Lähde: Labour Start

Eikö sinulla ole tekemistä vappuna? Seuraa perjantaina 1. toukokuuta kello 10–22 työväenliikkeen virtuaalivappua – puheita, musiikkia ja tarinoita ympäri maailman – spektaakkelissa, joka järjestetään nyt ensimmäistä kertaa ay-liikkeen historiassa. Labour Start -uutissivusto ja globaalit ammattiliitot tuovat työväenliikkeen vapun kaikkialta maailmalta eteesi www.labourstart.org/mayday -sivustolla. Voit seurata koko ohjelman tai vain osan siitä. Osallistu vappuna työväenliikkeen juhlaan hashtagilla #virtualmayday ja seuraa toimintaa Facebookissa.

Kerro tästä spektaakkelista ystävillesi sähköpostilla ja somekanavillasi jo ennakkoon. Torstaina on odotettavissa tarkempaa ohjelmaa tästä ensimmäistä kertaa toteutettavasta työväenliikkeen globaalista virtuaalivapusta.

Vappu on kansainvälinen työväen juhlapäivä – sitä ei voi peruuttaa tai sulkea. Eläköön kansainvälinen työväen solidaarisuus!

Ammattiliitto Pro on kuuden globaalin ammattiliiton jäsen: IndustriALL Global, UNI, PSI, BWI, IUF ja ITF

Nothing to do on 1st May? Follow global May Day broadcasting from www.labourstart.org/mayday or Facebook and participate with the hashtag #virtualmayday.