Sodankylän elokuvajuhlien arvonta on suoritettu | Ammattiliitto Pro

Sodankylän elokuvajuhlien arvonta on suoritettu

2.7.2020 klo 15:02

Sodankylän elokuvajuhlat ja  Pro järjestivät kesäkuussa yhteisen tietokilpailun ja voittajat on nyt arvottu. Voittajille on ilmoitettu voitostaan henkilökohtaisesti sähköpostilla.

Pro Uutiset

Sodankylän elokuvajuhlat ja sen yhteistyökumppanina toimiva Ammattiliitto Pro järjestivät kesäkuussa yhteisen tietokilpailun, jossa oli jaossa sekä tietoa että houkuttelevia palkintoja! Kilpailuaika päättyi 30.6.2020, ja voittajat on nyt arvottu. Voittajille on ilmoitettu voitostaan henkilökohtaisesti sähköpostilla. Ammattiliitto Pro kiittää kaikkia osallistujia ja onnittelee voittajia!

Vieraskortin ja 100 € lahjakortin festivaalien telttaravintolaan tapahtuman aikana voitti Risto. 12 elokuvan sarjakortin ja 50 € lahjakortin festivaaliravintolaan voitti puolestaan Tarja. Kolmannen palkinnon, eli kaksi mykkäelokuvalippua ja 25 € lahjakortin festivaaliravintolaan sai omakseen Suvi.

Kaikkein kyselyyn vastanneiden kesken arvottiin myös kolme 2 vuorokauden hotellipakettia Levi Hotel Spahan, voittajat ovat Janika, Irma ja Miina. Viking Linen risteilylahjakortin voittivat Salla, Funka ja Pirjo.

Vakuutusyhtiö Turvan lahjoittamat Savotta-reput voittivat Aino, Laura ja Pirkko.

Ammattiliitto Pro oli tänä vuonna kolmatta kertaa mukana Sodankylän elokuvajuhlien eli Midnight Sun Film Festivalin yhteistyökumppanina kolmella nimikkoelokuvalla ja keskustelutilaisuudella. Tänä kesänä juhlahengestä nautittiin katsomalla elokuvat verkossa, kun elokuvajuhlat järjestettiin virtuaalisesti Sodankylä ikuisesti -tapahtumana 10.–14.6.2020.