Tule moikkaamaan Prota Seinäjoen Tangomarkkinoilla! | Ammattiliitto Pro

Tule moikkaamaan Prota Seinäjoen Tangomarkkinoilla!

12.7.2018 klo 16:27

Ammattiliitto Pron kesä jatkuu Seinäjoen Tangomarkkinoilla 12. – 14.7.2018. Pron teltalla pääset keskustelemaan työelämästä ja liiton jäsenyydestä sekä pelaamaan hauskaa hedelmäpeliä, josta voittaa aina.

Pro Uutiset

Ammattiliitto Pro on tänäkin kesänä mukana useissa tapahtumissa ympäri Suomen.

Pron heinäkuun tapahtumakiertueen starttaa vierailu Seinäjoen Tangomarkkinoilla, jotka järjestetään 11. – 15.7.2018. Pron teltta on pystyssä musiikkijuhlien alueella torstaista lauantaihin, jolloin Pron asiantuntijoita kannattaa tulla tervehtimään. Pron ständi sijaitsee aivan Tangomarkkina-alueen sisäänkäynnin luona.

– Jokainen tangomarkkinavierailija kävelee Pron teltan ohi. Voisi sanoa, että meillä on paras paikka alueen ulkopuolella, kertoo Pron Seinäjoen toimiston sopimusala-asiamies Riku Vesapuisto ilahtuneena.

Teltalla pääsee keskustelemaan muun muassa työelämään liittyvistä teemoista ja Pron jäsenyydestä sekä pelaamaan huippusuosituksi osoittautunutta hedelmäpeliä, josta voittaa joka kierroksella!

”Teltalla on käynyt jo toistatuhatta kävijää”

Ensimmäinen päivä Tangomarkkinoilla on sujunut Pron teltalla hyvissä ja kiireisissä tunnelmissa.

– Teltalla käynyt tänään varmaan jo toistatuhatta kävijää! Erittäin hyvä meininki, välillä jopa melko hektinen. Ihmisiä riittää teltalla ihan jonoksi asti, Vesapuisto myhäilee.

Vauhdikkaissa telttatunnelmissa on kuitenkin keretty myös keskustelemaan työelämästä sekä Pron jäsenyydestä.

– Teltalla on käynyt sekä jäseniä, luottamusmiehiä että liittoon kuulumattomia. Ennen kaikkea ständillä on käyty keskusteluja Prosta, liiton jäsenyydestä sekä esimerkiksi tes-korotuksista ja yt-neuvotteluista, kertoo Vesapuisto.

Teltan suureksi vetonaulaksi on osoittautunut Pron hedelmäpeli, josta voi voittaa joka kierroksella erilaisia palkintoja.

– Hedelmäpeli on herättänyt paljon kiinnostusta aivan vauvasta vaariin asti! Viikonlopuksi on luultavasti odotettavissa vielä enemmän vierailijoita teltalle, Vesapuisto kertoo.

Pro juhlii Tangomarkkinoita lauantai-iltaan asti

Seinäjoen Tangomarkkinat ovat olleet heinäkuinen perinne Suomessa 1980-luvulta alkaen. Tapahtuma on yksi Suomen suurimmista kesätapahtumista: viime vuosina Tangomarkkinat ovat keränneet joka vuosi yli 100 000 kävijää.

Tangomarkkinat jatkuvat aina viikon loppuun saakka. Ohjelmassa pääsee osallistumaan muun muassa erilaisiin työpajoihin, musiikkiesityksiin sekä tietenkin tangolaulukilpailun finaaliin.

Tangomarkkinoiden koko ohjelman voit tarkistaa täältä.

Kaikki ovat lämpimästi tervetulleita tervehtimään Pron asiantuntijoita teltalle torstaista lauantai-iltaan asti.

Nähdään Tangomarkkinoilla!