Uusia jäsenetuja prolaisille | Ammattiliitto Pro

Uusia jäsenetuja prolaisille

21.11.2018 klo 10:42

Pron jäsenkortti on todellinen VIP-kortti! Nyt jäsenkortilla pääset edullisemmin kuntoilemaan, sirkukseen, aktiviteettipuistoon, syömään, yökerhoon, yöpymään ja kylpylähoitoihin.

Julkaistu 21.11.2018, päivitetty 7.1.2019 | Pro Jäsenedut / Kuva: SuperPark

Ammattiliitto Pron jäsenkortilla pääset edullisemmin kuntoilemaan, aktiiviteettipuistoon ja sirkukseen. Lisäksi tarjolla on muitakin etuja ja alennuksia.

Alennusta Iskun tuotteista

Prolaiset saavat -20 % normaalihintaisista nimetyistä Iskun tuotteista. Etu on voimassa kaikissa Isku Kodin myymälöissä 31.12.2019 asti ja koskee Iskun Unigold-sänkymallistoa sekä Iskun Lahden tehtaalla valmistettuja sohvia & lepotuoleja. Etu lasketaan normaalihinnoista ja koskee vain uusia kauppoja. Edun saa käyttöönsä jäsenkorttia näyttämällä ja jäsenyydestä tulee mainita ennen kaupantekoa. Etu on voimassa  31.12.2019 asti.

Kuntoile edullisemmin

Näytä liiton jäsenkorttia Esportin asiakasneuvojalle ja pääset kuntoilemaan edullisemmin vuoden 2019 loppuun saakka.
Esportin Smart -jäsenyyden saat 64 eurolla kuukaudessa, muuten hinta olisi 74 euroa kuukaudessa.
Esport Flexi -jäsenyyden saat 66 eurolla kuukaudessa, muuten hinta olisi 78 euroa kuukaudessa.
Kahdentoista kuukauden Esport Express -kortin saat hintaan 24,90 kuukaudessa, muuten hinta olisi 29,90 euroa kuukaudessa.
Esport Arenan kymmenen kerran kortteihin saat kaksi kertaa kaupan päälle.

Lue lisää Esportista ja tutustu jäsenyyksiin sekä niiden ehtoihin.

Liiku, leiki ja temppuile edullisesti muksujen kanssa tammikuussa

Tammikuussa 2019 Pron jäsenkorttia näyttämällä pääset Super Parkiin perheen kanssa edullisesti. Saat neljän henkilön perhelipun hintaan 59 euroa Espoossa, Vantaalla, Vuokatissa, Oulussa ja Tampereella. 53 eurolla perheet pääsevät Jyväskylään ja Turkuun. Mukana on oltava vähintään yksi aikuinen.

Lue lisää Super Parkista ja tutustu puistoihin.

Edullisemmin sirkukseen

Näytä Pron jäsenkorttia Sirkus Finlandian omassa lipunmyynnissä lippuja ostaessa. Saat B-, C- ja D-katsomoiden lipun 16 eurolla. Säästöä voi kertyä jopa 12 euroa (B-katsomon lippu 28 euroa vuonna 2018). Etua ei voi hyödyntää Ticketmasterin kautta.

Lue lisää Sirkus Finlandiasta ja tutustu ohjelmistoon.

Oma hyvinvointi helposti haltuun

Puhdin testipaketteihin on valittu kattavat ja olennaiset laboratoriotestit, jotka voi ottaa ilman lääkärin lähetettä. Raportilla näytetään selkeästi, mitkä arvot ovat viitearvojen mukaisia ja mitä kukin arvo tarkoittaa. Pron jäsenenä saat Puhdin testipaketeista 10 % alennuksen, katso lisätiedot sekä alennuskoodi Pron sovelluksesta tai kirjautumalla Proplussaan.

Herkuttele edullisemmin Oulussa

Prolaiset syövät edullisemmin lounasta Oulun Höyhtyän Göreme-ravintolassa. Lisäksi muista annoksista saa 10 prosentin alennuksen muina aikoina Pron jäsenkorttia vilauttamalla.

Yöelämään ilman maksua

Pron jäsenkortilla pääset ilman maksua Turun ja Helsingin Apollo-yökerhoihin ja saat kaverinkin mukaan Pron jäsenkorttia näyttämällä. Etu on voimassa vuoden 2019 loppuun ja koskee normaalia sisäänpääsymaksua (normaalihinta 12 €/henkilö). Liput stand up clubeille tai erikoisiltoihin pitää ostaa erikseen. Lue lisää.

Edullisempaa yöpymistä ja kylpylähoitoja Haikossa

Prolainen yöpyy Haikon Kartanossa edullisemmin vuonna 2019. Kylpylähotellissa hinnat alkaen 98 euroa/huone ja Kartanohotellissa 190 euroa/huone. Katso lisätiedot huoneistaMajoitushinta sisältää buffet-aamiaisen, kylpylän, kuntosalin sekä maksuttoman nettiyhteyden ja pysäköinnin. Kartanossa lisäksi Butler-palvelu ja erikoisaamiainen. Kuntotestiin pääsee kaksi henkilöä yhden hinnalla.

Miltä kuulostaisi 35 minuutin kasvohoito, klassinen hieronta tai rentouttava päähieronta? Pääset maanantaista perjantaihin erikseen mainittuihin hoitoihin 50 eurolla (normaalihinta 59 euroa) sekä viikonloppuna 59 eurolla (normaalihinta 65 euroa). Proplussaan kirjautumalla löydät ohjeet, kuinka saat edut käyttöösi sekä yksityiskohtaisen listan kylpyläeduista.

Tutustu Pron jäsenetuihin

Kaikki jäsenedut myös Ammattiliitto Pro -sovelluksessa: Edut ja alennukset