Paperiteollisuuden toimihenkilöiden työehtoriidan sovittelu jatkuu ensi tiistaina | Ammattiliitto Pro

14.2.2020 klo 08:52

Paperiteollisuuden toimihenkilöiden työehtoriitaa soviteltiin eilen torstaina 13.2. tuloksetta. Neuvotteluita jatketaan ensi tiistaina 18.2. sovittelijan johdolla.

Pro Uutiset

Paperiteollisuuden toimihenkilöiden työehtosopimusneuvotteluja Pron ja työnantajia edustavan Metsäteollisuus ry:n välillä jatkettiin torstaina 13.2.2020 valtakunnansovittelijan toimistolla.

Neuvotteluissa käytiin läpi monia eri vaihtoehtoja sopimusriidan ratkaisemiseksi, mutta valitettavasti edelleen ilman tulosta.

Neuvotteluja jatketaan seuraava kerran vasta tiistaina 18.2. sovittelijan johdolla.

Toimihenkilöiden työnseisaus jatkuu

Pro aloitti eilen lähes koko sopimusalan kattavan työnseisauksen, joka koskee torstaina 13.2. kello 0.00 – keskiviikkona 19.2. kello 23.59 välillä alkavia työvuoroja. Lakon piiriin kuuluvat lähes kaikki Ammattiliitto Pron ja Metsäteollisuus ry:n välisen toimihenkilösopimuksen soveltamisalan piiriin kuuluvat työtehtävät.

Pro on ilmoittanut kolmannesta työnseisauksesta, joka alkaa välittömästi edellisen päättymisen jälkeen ja koskee torstaina 20.2. kello 0.00 – keskiviikkona 26.2. kello 23.59 välillä alkavia työvuoroja.

Lue lisää: Neuvottelutilanne Lue lisää: Työtaistelut  Hae lakkoavustusta