Teknologiateollisuuden lakkoa siirrettiin kahdella viikolla | Ammattiliitto Pro

Teknologiateollisuuden lakkoa siirrettiin kahdella viikolla

24.1.2020 klo 10:40

Teknologiateollisuuden 27.1.2020 kello 00.00 aloitettavaksi ilmoitettu työnseisaus siirrettiin ministeriön päätöksellä viime yönä kahdella viikolla eteenpäin alkamaan 10.2.2020 kello 00.00.

Pro Uutiset

Teknologiateollisuuden neuvotteluja on käyty viime päivien aikana tiiviisti, mutta varsinaista läpimurtoa ei ole vielä saavutettu. 27.1.2020 kello 00.00 aloitettavaksi ilmoitettu työnseisaus siirrettiin ministeriön päätöksellä viime yönä kahdella viikolla eteenpäin alkamaan 10.2.2020 kello 00.00. Lakon siirto koskee myös suunnittelu- ja konsulttialaa.

Teknologiateollisuuden ylityö- ja vuoronvaihtokielto jatkuu.

Pron teknologiateollisuuden neuvottelukunta ja liiton hallitus käsittelevät tilannetta tänään perjantaina. Teknologiateollisuuden ja Ammattiliitto Pron sovittelua jatketaan lauantaina 25.1.2020 kello 10.00.

Lue lisää: Aiemmin torstaina 23. tammikuuta siirrettiin jo kemian alan sekä kumi- ja lasikeraamisen teollisuuden työnseisauksia kahdella viikolla alkamaan 10. helmikuuta.